• tomtenisse

Gekås vol 14

Någon som vet om det finns bra ytterkläder nu till hösten? För vuxna. Tänker mig typ lite rejälare vara ute och leka med barnen i alla väder-kläder =)

• EllanEriksson

Jag undrar litet om nån vet om dem har fått in nått nytt på skapande/tecknande/scrapbooking-fronten.. Har vart lite skrabbigt med just tecknande-fronten... Köpte två små block med olika dekorpapper förra gången vi var dit och vill veta om det är några nya inne ^^''' 

Sedan är jag lite nyfiken på om nån sett nå Hobbit-prylar som INTE är dem, om man ska vara ärlig, tråkiga figurerna för barn.. Jag köpte 4 affisher förra gången så skulle vilja veta om dem har nått mer nu ^^

Ska ner i nästa vecka så vill veta å jag kan lägga upp en "önskelista" xD 

• malar87

Åh i morgon åker vi :) hoppas det inte är allt för mkt folk ;) Är det någon som vet vad pippi trähus kostar där?

• himla

åååå mitten av oktober är det dags ... hoppas att de har ett bra babysortiment då ... någon som vet hur det ser ut nu !?!?

Höstlovet här i uppsala är ivartfall v. 44    

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • MissKaos

Åhh jag med! 17/10.. längtar. .

V44 här gbg med

himla skrev 2013-09-25 11:41:49 följande:
    åååå mitten av oktober är det dags ... hoppas att de har ett bra babysortiment då ... någon som vet hur det ser ut nu !?!?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • mrseriksson

v44 i Sundsvall med.....

Vet nån om det finns kaffemaskiner där...typ tassimo...och pris ....?

• Ireth81
    himla skrev 2013-09-25 11:41:49 följande:

När jag var där förra veckan var det sådär men de hade tydligen uppdaterat det dagarna efter. Men det är såå olika tycker jag för ibland så hittar man ingenting andra gånger hittar man massor men jag håller tummarna för erGlad
    *~*~*~*Bf 21/12 2013*~*~*
  • Zezzan
    malar87 skrev 2013-09-25 08:51:46 följande:
    Åh i morgon åker vi :) hoppas det inte är allt för mkt folk ;) Är det någon som vet vad pippi trähus kostar där?
    Har för mig att jag betalade 299kr förra året när jag köpte det