• Peak

brukar de ha sådana här tofflor från teddykompaniet?

jag hittade bara sådana här när jag var där för nån vecka sedan

• Peak

kan tipsa om Avent nappflaskor som var något billigare på Ge-kås än på Babyproffsen Flört

• MissKaos

Jag köpte gröna liknar de nedre. Med litrn mudd i somras

Peak skrev 2013-09-22 19:15:20 följande:
    brukar de ha sådana här tofflor från teddykompaniet?jag hittade bara sådana här när jag var där för nån vecka sedan

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • himla

ååå mera bebis info inför stundande ullaredstur .... ååå vad jag längtar ...

Pontus 040812 v.35+4 * Sanna 061002 v.40+2 * Tim 100301 v.37+4 *Lill-Bus bf 140311
  • Bambusa

jag har för mig jag sett sånna eldrivna "mopeder" på Gekås som man kan låna om man behöver sitta och shoppa.. inte så stor korg men.. har för mig boris provkörde en i nått avsnitt av Ullared..

• MissKaos

Morsan dka med! Om jag körcelmoppen bör köer/folk ivägen etc etc vara lätta forcera.

Bambusa skrev 2013-09-23 00:49:28 följande:
    jag har för mig jag sett sånna eldrivna "mopeder" på Gekås som man kan låna om man behöver sitta och shoppa.. inte så stor korg men.. har för mig boris provkörde en i nått avsnitt av Ullared..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa
    MissKaos skrev 2013-09-23 08:50:42 följande:
    Morsan dka med! Om jag körcelmoppen bör köer/folk ivägen etc etc vara lätta forcera.
    ja,precis.. ser ingen info om dom på hemsidan, men vi var där för ett år sen, de va då jag såg dom, vid utgången.. finns säkert tuta/plinga med, så kan du vara extra irreterande  {#emotions_dlg.djavulsk}  isommras när vi cyklade massor på semester va de många som störde sig på min plinga, men folk gick överallt på cykel och gångvägarna, så ja va irreterande å plingade friskt... haha.. hade 4½åringen bakpå som tyckte de va skitkul..