• MissKaos

Gekås vol 14

Ullared verkar bli av! TJOHOOO!!!!KÄnns skumt kommer evt bli sjukskriven, men kan åndå åka till Ullared framigenonom..
    Så nappflaskorna är lockande

Misstänker en stooor bebis så jag "måste" nog tömma babyavd på strl 62... Bilder om är tacksamt om ngn har varit där!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • FavvoJonna

Någon som vet om det finns stora visare som man kan sätta på väggen? Alltså en klocka fast endast stora visare.. :)

• lena j89

Ska dit nästa vecka och undrar om någon vet hur det är med overaller till barn en 1-åring och en 3 åring. Undrar hur dom är i storlek, stora, små eller lagom? Undrar även samma sak om vinter och höstjackor. Tacksam för svar!

• MissKaos

Mät och ta med måttband! Och tex eb pyjamas som passar. Så kan man utgå från att det ska vara lite större..

lena j89 skrev 2013-09-24 08:09:19 följande:
    Ska dit nästa vecka och undrar om någon vet hur det är med overaller till barn en 1-åring och en 3 åring. Undrar hur dom är i storlek, stora, små eller lagom? Undrar även samma sak om vinter och höstjackor. Tacksam för svar!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Ezereht

När vågar man åka ner till Ullared för att köpa bebis saker tro?? Jag är i vecka 10 idag

http://minbebis.com/blogg/ezereht/ <---- min blogg
  • tro  hopp  kärlek
    FavvoJonna skrev 2013-09-23 15:58:12 följande:
    Någon som vet om det finns stora visare som man kan sätta på väggen? Alltså en klocka fast endast stora visare.. :)
    Japp det har det haft de gångerna jag har varit där. Både i vitt och svart
  • MissKaos

När du känner dig redo! Du kan ju åka två ggr..

Kanske efter jul? Mindre folk då.. jag var där efter rul och kommer åka i v 34:igen

Ezereht skrev 2013-09-24 19:26:55 följande:
    När vågar man åka ner till Ullared för att köpa bebis saker tro?? Jag är i vecka 10 idag