• Tessou

Gekås vol 14

MissKaos skrev 2013-09-21 17:44:25 följande:

Jag tänker inte amma dig

OM det var ngt mer som var intressant.. Ja, amningskudde är intressant. Fick svar av PEAK ovan att det finns.
    OM det nu BLIR ullared för mig. Med onda sdr redan och resa planerad 17/10 är det ju inte säkert det är genmförbart. Känns mkt trist.. har så sett fram emot det!

Låter ju ok! LAgom att betala dom är ju hutlöst dyra härhemma.
    Ha ha, hade aldrig tillåtit det även om du velat det.... Jag tänkte om det var någon av dressarna som var mer intressant än någon annan.. Men så bra, då fick du svar på det iaf... Om du tar det lugnt i gymmet kanske det blir bättre tills dess? Tungan ute
    ELIAS 090326
  • MissKaos

Får i princip inte göra ngt.

Tessou skrev 2013-09-22 10:13:54 följande:
    Ha ha, hade aldrig tillåtit det även om du velat det.... Jag tänkte om det var någon av dressarna som var mer intressant än någon annan.. Men så bra, då fick du svar på det iaf... Om du tar det lugnt i gymmet kanske det blir bättre tills dess?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Tessou
    MissKaos skrev 2013-09-22 10:20:52 följande:
    Får i princip inte göra ngt.
    Hur länge är du sjukskriven? Läste det som ''över helgen'' bara..? Men jag kanske missuppfattade.

Ta det lugnt nu, så kanske du kan shoppa sen.. Annars får du åka med någon som får skjutsa dig i vagnen!
    ELIAS 090326
  • Ireth81

MissKaos jag tror jag läste att de har rullstolar man kan låna så du slipper gå hihi o då kan du åka ändå

• Tessou
    Ireth81 skrev 2013-09-22 10:26:41 följande:
    MissKaos jag tror jag läste att de har rullstolar man kan låna så du slipper gå hihi o då kan du åka ändå
    Ha ha, svårt att putta en vagn också kanske?
    ELIAS 090326
  • Pigelinen

Vad har de för olika leksaksdatrorer för barn? Pris o bild tack ;)

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • MissKaos

Jag vet inte. Läkarbed nästa vecka. Ska på gravpenning snart 10arbetsdagar kvar. Hoppas på att det är en uvi så går det över!

Tessou skrev 2013-09-22 10:24:21 följande:
    Hur länge är du sjukskriven? Läste det som ''över helgen'' bara..? Men jag kanske missuppfattade.

Ta det lugnt nu, så kanske du kan shoppa sen.. Annars får du åka med någon som får skjutsa dig i vagnen!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Ireth81
    Tessou skrev 2013-09-22 10:27:19 följande:
    Ha ha, svårt att putta en vagn också kanske? smile5.gif
    ELIAS 090326
    Haha nejdå, det får sällskapet göra hihihi men de kanske har elektriska vet hur frustrerande det är när man de inte blir som man tänkt
  • fenomena88

Hej!
    Är det fortfarande mycket billigare att köpa lego på gekås än i vanliga leksaksaffärer/på nätet? Hur mycket billigare är det i så fall, ungefär?
    Jag ska dit på lördag och köpa alla julklappar! :)

• MissKaos
    fenomena88 skrev 2013-09-22 16:42:59 följande:
    Hej!
    Är det fortfarande mycket billigare att köpa lego på gekås än i vanliga leksaksaffärer/på nätet? Hur mycket billigare är det i så fall, ungefär?
    Jag ska dit på lördag och köpa alla julklappar! :)

Ja billigare är det. Kanske runt 40% billigare max. Utbudet är enormt bara det är ett stort pluss