• CoolJen

Gekås vol 14

Finns det stooora gosedjur/mjukisdjur och vad kostar de?

• Dezzie79
    amalie79 skrev 2013-10-22 08:11:29 följande:
    Ja det fanns i lördags iaf för jag kollade. Men den kostar 549 så inte direkt mkt billigare. Cd on hade det förra veckan för 399, kolla om det priset fortfarande gäller istället!

Okej tack????
  • Dezzie79
    Ezereht skrev 2013-10-22 10:09:20 följande:
    Ja ullared har fåtal nhl14 och kostar 549:-

Tack för hjälpen :)
  • Tigra79

Jag var där ca 10.30 idag, ingen kö in, ganska mycket folk inne, men inte jättemycket, 1 pers framför mig i kön ut vid ca 14.45. 

http://tigrasfoton.blogspot.com/
  • LL73
    Ridkläder

Vet ni om det finns softshellridbyxor till barn (150-160) och vuxen (XS-S), termoridbyxor, vinterridjackor, vinterkängor/vinterridstövlar? Vad kostar det?
  • SweetSugarKiss

Hallå!

Dags för ullared iår igen då, åker 1 ggn per år :)
    Handla inför jul o födelsedag. Mest till dottern som blir 4 i januari.

Kommer mest troligast att åka med buss i slutet på november.
    Någon härinne som kan dela med sig av sina erfarenheter om du åkt bussturer dit?
    Första gången vi ska åka med buss dit ner :)

Mina frågor till er:(länka gärna t den produkt ni menar)
    * Priset på : Brio järnväg (gärna med batterilok) ingen liten bana, länka gärna vilket ni menar.
    * Sminkdocka, pris?
    * Disneyprincess barbidockorna, pris?
    * Play doh-stationer, pris?
    * Sago-böcker?pris?

Hade uppskattat o få svar på något av det iaf.

/

Bexxi

• MissKaos

Kolla i bloggen! Tror det hae varit ridkläder i den!

LL73 skrev 2013-10-23 08:32:58 följande:
    Ridkläder

Vet ni om det finns softshellridbyxor till barn (150-160) och vuxen (XS-S), termoridbyxor, vinterridjackor, vinterkängor/vinterridstövlar? Vad kostar det?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • AnnelieW

LL73 dottern köpte fodrade ridskor för 329, letade efter softshell ridbyxor men hittade inga i fredags när vi var där, har för mig att jag såg ridjackor men kollade inte priset

• MissKaos

Nu har dom fått in blöjjor.. Nyfiken på pris och om små strl finns.. Det kan ju vara värt (för mig som inte har så långt) att åka enkom för det om det är mkt billigare. Med en bebispå G vet man ju hur det går åt med blöjjor sen... Massor.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft