• Millan83

Gekås vol 14

MissKaos skrev 2013-10-24 09:32:04 följande:
    Nu har dom fått in blöjjor.. Nyfiken på pris och om små strl finns.. Det kan ju vara värt (för mig som inte har så långt) att åka enkom för det om det är mkt billigare. Med en bebispå G vet man ju hur det går åt med blöjjor sen... Massor.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Giga pack Pampers. 179kr. Iaf baby dry strl 3 som jag tittade på. Kanske var 112 stycken i eller nåt!
  • Millan83
    Millan83 skrev 2013-10-24 11:48:29 följande:
    Giga pack Pampers. 179kr. Iaf baby dry strl 3 som jag tittade på. Kanske var 112 stycken i eller nåt!

Sorry, strl 4 menade jag.
  • MissKaos

Lite stort till min som ska komma..tyvärr! Alla ursäkter för ullared är bra!

Millan83 skrev 2013-10-24 11:48:55 följande:
    Sorry, strl 4 menade jag.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Millan83
    MissKaos skrev 2013-10-24 14:02:01 följande:
    Lite stort till min som ska komma..tyvärr! Alla ursäkter för ullared är bra!
    Såg dock också både fem och 3! Tror dock inte jag såg några New born (1-3) utan bara baby dry och active fit! 
  • MissKaos

Får bli i vår om dom har kvar blöjor då

Millan83 skrev 2013-10-24 15:11:07 följande:
    Såg dock också både fem och 3! Tror dock inte jag såg några New born (1-3) utan bara baby dry och active fit! 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Abborren

Någon sim vet pris på sopborste (vanlig till hemmet inomhus) om det är billigare än på typ stormarknader generellt eller samma pris.

• till hösten
    SweetSugarKiss skrev 2013-10-23 09:26:55 följande:
    Hallå!

Dags för ullared iår igen då, åker 1 ggn per år :)
    Handla inför jul o födelsedag. Mest till dottern som blir 4 i januari.

Kommer mest troligast att åka med buss i slutet på november.
    Någon härinne som kan dela med sig av sina erfarenheter om du åkt bussturer dit?
    Första gången vi ska åka med buss dit ner :)

Mina frågor till er:(länka gärna t den produkt ni menar)
    * Priset på : Brio järnväg (gärna med batterilok) ingen liten bana, länka gärna vilket ni menar.
    * Sminkdocka, pris?
    * Disneyprincess barbidockorna, pris?
    * Play doh-stationer, pris?
    * Sago-böcker?pris?

Hade uppskattat o få svar på något av det iaf.

/

Bexxi
    Jag var där för några veckor sedan och då hade dom sminkdockor (om du menar sådant huvud) och jag tror dom kostade 149 kr, disneyprinsess  kostade under 100-lappen, sagoböcker fanns från 19 kr och uppåt (dom jag tittade på iaf).
  • Tildas mamma

Någon som vet om de har LCHF-produkter som kan vara prisvärt att köpa där? Mandelmjöl,nötter eller annat?