• josen 1

Gekås vol 14

Vet någon om det fortfarande finns lakan i ekologisk bomull och vilket märke i så fall?

• Millan83
    Katten Minus skrev 2013-10-21 11:10:27 följande:
    Hejsan! Tänkte höra om någon vet om de fortfarande har kvar kläder från deras 50 års jubileum kollektion? Typ de vita och blå långärmade tjocka tröjorna.

Inget jag såg men kan ju ha missat. Var där idag, ligger utmattad på en soffa på motellet efter en himla massa shopping. Kom in 8.15, ingen kö, gick ut vid halv ett, ingen kö i kassan. In igen vid ett. Ingen kö. Ut vid 18, ingen kö i kassan. In igen vid sju! Haha! Nästan folktomt! Fasen, vad man kan shoppa...
  • Dezzie79

Är det någon som vet om NHL 14 finns till Xbox 360?? Och pris? Skulle bli mycket tacksam för svar

• Ezereht

Upp och hoppa för nu åker jag till ullared :( eller ja snart.

dezzie79: jag kan kolla det ifall det inte är överdrivet mkt folk

http://minbebis.com/blogg/ezereht/
  • amalie79
    Dezzie79 skrev 2013-10-21 20:54:29 följande:
    Är det någon som vet om NHL 14 finns till Xbox 360?? Och pris? Skulle bli mycket tacksam för svar

Ja det fanns i lördags iaf för jag kollade. Men den kostar 549 så inte direkt mkt billigare. Cd on hade det förra veckan för 399, kolla om det priset fortfarande gäller istället!
  • Katten Minus
    Millan83 skrev 2013-10-21 20:16:28 följande:

Inget jag såg men kan ju ha missat. Var där idag, ligger utmattad på en soffa på motellet efter en himla massa shopping. Kom in 8.15, ingen kö, gick ut vid halv ett, ingen kö i kassan. In igen vid ett. Ingen kö. Ut vid 18, ingen kö i kassan. In igen vid sju! Haha! Nästan folktomt! Fasen, vad man kan shoppa...
    Okej då vet jag. Tack så mycket!
  • Ezereht

Var där vid öppning idag och fick parkering precis vid kundvagnarna där framme. Inte alls mycket folk idag.. Var klar redan vid halv 12 och då började det väl ramla in folk sakta men säkert :)

http://minbebis.com/blogg/ezereht/ <---- min blogg