• Mickan01

Gekås vol 14

Hej, är det någon som ska till gekås och kan tänka sig att köpa en barnryggsäck och posta? Köpte en till dottern och sonen blev såklart ledsen för att jag inte köpt en till honom Vore supersnällt! Betalar såklart porto! Med vänlig hälsning, Mickan

• Dissan

Någon som varit där nyligen som vet om de har lättviktsjacka i dun i strlk 122-128?

• PernillaWaxin

Min mamma har bokad stuga den 2 maj klämdagen. Kan tänka mig att det är rätt många där då. Vad tror ni är det två timmars kö som gäller eller? 😊

• 7 michelingodingar

Någon som har koll på deras lego? Är på jakt efter lego city och speciellt den stora polisstationen, vet någon om de har den och vad kostar deras lego city jämfört med de vanliga butikernas priser???

sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • 7 michelingodingar

Fleecefodrade regnställ är det något de har inne nu? pris?

sjuhuliganmammans.blogspot.com
  • MissKaos

Det är billigare och dom har Västsveriges största lego utbud.

7 michelingodingar skrev 2014-01-03 12:05:28 följande:
    Någon som har koll på deras lego? Är på jakt efter lego city och speciellt den stora polisstationen, vet någon om de har den och vad kostar deras lego city jämfört med de vanliga butikernas priser???

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Bambusa

nån som har koll på vad babysitter med vibbration kostar? funderar på om ja ska köpa beg elelr i Ullared, de kliar i mig, vill handla till bebisen!! men är de bra pris i Ullared kan ja hålla mig.. haha..

• Bambusa
    Bambusa skrev 2014-01-04 23:24:05 följande:
    nån som har koll på vad babysitter med vibbration kostar? funderar på om ja ska köpa beg elelr i Ullared, de kliar i mig, vill handla till bebisen!! men är de bra pris i Ullared kan ja hålla mig.. haha..

ändrat mig, är en gungande sak ja vill ha, ibland kallas dom självgungande babysitter och ibland babygunga, för lite mer än ett år sen fanns de en, som är med i bloggen... men vet inte priset på den... nån som har koll???  dom går alltså på batteri..
  • husbyggemama

Dom hade inga stora polisstationer eller brandstationer den 2 jan när vi var där. Tyckte att de hade många lite mindre saker men inga sådana där stora för 6-700 kr i lego city. Priserna är som någon annan sa billigare än hemma.

• Ledilnaan
    husbyggemama skrev 2014-01-06 19:04:22 följande:
    Dom hade inga stora polisstationer eller brandstationer den 2 jan när vi var där. Tyckte att de hade många lite mindre saker men inga sådana där stora för 6-700 kr i lego city. Priserna är som någon annan sa billigare än hemma.
    När jag var där i december så fanns det massor med stora legocity, kan vara lite utplockat kanske nu efter jul!?