• Smultronhjärta
    Lisa1976 skrev 2010-04-23 12:30:46 följande:
    har ni sett denna? På var 5:e sida står prisförfrågan om t.ex tripptrapp-stolen Nu kan vi samla allt här: www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html
    Viktigast med en lista är nog att man ser det som riktlinjer eftersom många av Gekås priser ändras,åt båda håll med jämna mellanrum..Samt att vissa saker inte alltid finns och att det ofta kommer in varor partivis så att något som fanns igår kanske inte finns om tre veckor{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    grodan25 skrev 2010-04-23 11:55:05 följande:
    Okej. Tack för svaren.Vi ska till Ullared om en månad men jag såg att Jysk rear resesängar för 350 kr denna veckan. Får nog bli en där istället.
    kolla på babyproffsen! Min kompis köpte en förr avcekan för 399 tror jag det var, verkar superbra!! Deras egna märke.
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    AochJsMamma skrev 2010-04-23 14:06:32 följande:
    kolla på babyproffsen! Min kompis köpte en förr avcekan för 399 tror jag det var, verkar superbra!! Deras egna märke.
    kampanjpris kanske jag ska tillägga...

Är det någon som vet om myggnätet funkar på en Urban Jungle?? Skulle vilja ha ett myggnät till i sommar...
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Kaerleksbarn
    grodan25 skrev 2010-04-23 09:46:26 följande:
    Hej Jag undrar om någon vet om Gekås säljer resesängar och vad de i sådana fall kostar? Tack på förhand.
    Resesängen kostar 289kr
  • Kaerleksbarn
    31okt skrev 2010-04-23 10:51:27 följande:
    Hej! Är det någon som vet hur deras vanliga BHs är (ej amningsBHs)? Sitter de bra och håller de formen i tvätten? Något speciellt märke man ska leta efter? Priser? Tack på förhand!
    Har köpt bhs på Gekås i många år men de har så otroligt många olika märken!
    Så går inte dra alla över en kamm men tycker de är lika bra som H&M osv
  • dazazz

är det någon som vet om gekås har finkläder till pojkar stl 86? och då menar jag FINkläder. ska på bröllop i rom i maj och hittar inget tillräckligt snyggt i normalaffärer, bara i dyyyyra butiker.... jag tänker mig typ nästan-kostymbyxor och skjorta...

• Mikah
    dazazz skrev 2010-04-23 15:30:01 följande:
    är det någon som vet om gekås har finkläder till pojkar stl 86? och då menar jag FINkläder. ska på bröllop i rom i maj och hittar inget tillräckligt snyggt i normalaffärer, bara i dyyyyra butiker.... jag tänker mig typ nästan-kostymbyxor och skjorta...
    Västar och skjortor och slipsar finns i alla fall. Finbyxor har jag aldrig hittat.
  • livetärgött

Nån som kan tipsa om en bra prisvärd plattång från gekås? Eller ska man ta det på netonnet istället?

• Wallmo

Hur vansinnigt är det att åka dit imorgon - dagen efter löning?

Svar på tråden Gekås vol 14