Gekås vol 14

Men förra helgen var ju årets första kö, så räkna med lite folk! Men det brukar gå bra ändå!
Kan vi inte lägga in datumet priset gäller för i pristråden så kan man ändra det om det ändras och ändra datumet om någon köper samma sak för samma pris 2 månader senare?
Jättebra initiativ, ska se om jag hittar något kvitto, annars för jag in intressanta saker efter nästa besök om två veckor!
Nån som vet vilka amningspumpar som finns på Gekås?
Hejsan! Har tyvärr inte hållit mig uppdaterad med denna tråden, men undrar iaf om någon vet om de superfina och kanonbra skaloverallerna finns kvar? Även om någon vet om det jättebra babyjeansen med mudd i midjan för 69.90 (fanns på pojksidan) finns i större storlekar än 86? Har inte riktigt tittat på nästa storleksavdelning bland barnkläderna men det börjar bli dags nu.
På tisdag ska jag dit och har nu kommit på att det är den 27e då... Men det får gå ändå.... Har lagt undan barnbidraget nu i 6 månader så jag ska shoppa massa kläder till barnen...
Hoppas alla som va på Gekås v8-14 har uppmärksammat över detta:
http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/2010/04/aterkallad-melissa-locktang-635-074.html
Någon som vet?????
Någon som vet vad regnkläder/regnställ för barn kostar?
Vet inte om det skrivits i tråden innan!
Någon som har koll på pris på påslakan till vuxna (150x200)