• Bambusa

Gekås vol 14

lite ot, men iaf... finns några ergonomiska på tradera ibland, och här en en guid vilken som kan passa kroppstypen bäst osv... www.edenbaby.se/pages/valjasele.php

Equus skrev 2010-03-29 08:36:22 följande:
    Tack för bra synpunkter! Det får nog bli till att köpa en ergonomisk i alla fall... De kostar ju lite mer bara...
  • Bambusa

eller en stolsförhöjjar-kudde.. ja hade en sån när ja va liten, nå skumfyllning och avtorkbart tyg utanpå... {#lang_emotions_laughing}

Lantani skrev 2010-03-29 09:22:53 följande:
    Till en 3-åring skulle jag köpte en lite högre vanlig stol istället, finns på ikea bla.
  • Bambusa

nix, babyskydd och bältesstol (som man har bilens 3punktsbälte till bara)

TheLove skrev 2010-03-30 10:08:21 följande:
    Måste fråga om någon vet om de har bilbarnstolar? Bakåtvända då alltså, till 2åring...
  • Bambusa

kom på att vi behöver fler dregglisar, sånna man har över kläderna på barn som dregglar mkt, tex pippi har en varian, och nameit en liknande, är d nått som finns på gekås nu?? vi åker om 19dagar... annars lär ja ut på stan snart och köpa fler.. tror hundarna äter upp dom eller nå, hittar aldrig nån i bra färg när jag vill,ananrs får ja byta tröja/body minst tre gånger om dan... å  så kul är de inte att tvätta.. {#lang_emotions_smile}

• Bambusa

oh, så bra, då får vi klara oss tills dess... de är väl en av få saker ja kan tänka mig använda utan å tvätta innan eftersom tröjjan ligger närmast huden...

AochJsMamma skrev 2010-03-31 20:59:27 följande:
    det finns!
  • Bambusa

om skötbädd så har min dotter kissat genom dubbla handdukar många gånger.. tex efter badet när vi smörjer henne osv, vill gärna lte henne luft när hon ändå ligger där.. jag skulle aldrig få för mig köpe en i tyg, isf överdrag i tyg som man kan byta och tvätta, och ha 2-3 stycken sånna.. men kör man plastad frotte under handuken blir de nog bättre, men mycket av de fina på tyget försvinner ju ändå under handukar å sånt..

• Bambusa

ja, de behövs ju verkligen,även om blöjorna är bra och håller ganska torrt..

Kaerleksbarn skrev 2010-04-01 21:32:55 följande:
    Precis.. är så vi gjort också! Försöker låta dottern ligga och "lufttorka" vid varje blöjbyte, därav de nerkissade handdukarna
  • Bambusa

sida 4 i bildtråden..

elinile skrev 2010-04-01 21:45:14 följande:
    Vem var det som hade bild på det tvådelade skalsetet med grön jacka? Letar o letar, men hittar inte...
  • Bambusa

åh, du såg inte om dom hade rosa eller lila lurvisar med?? vill så gärna ha en till dottern...

Smultronhjärta skrev 2010-04-02 18:50:01 följande:
    Japp- som vanligt! Jag åkte dit för att köpa fleccejacka till dagis och köpte en jättefin grön lurv,dra-på lakan i satin till vår säng,en ny våg från Eks, fina vattenflaskor som behövs nu när det är VVV Fina badlakan och handdukar med lite marin feeling m.m Glömde dock det jag åkte dit för så jag åker väl dit nästa vecka igen
  • Bambusa

okej, hoppas de finns kvar om 2½ vecka när vi ska dit.. {#lang_emotions_laughing}

Smultronhjärta skrev 2010-04-03 10:18:45 följande:
    Lila fanns,rosa såg jag inga men de kan ju vara på väg in.. kostar 90kr
Svar på tråden Gekås vol 14