Gekås vol 14
lite ot, men iaf... finns några ergonomiska på tradera ibland, och här en en guid vilken som kan passa kroppstypen bäst osv... www.edenbaby.se/pages/valjasele.php
lite ot, men iaf... finns några ergonomiska på tradera ibland, och här en en guid vilken som kan passa kroppstypen bäst osv... www.edenbaby.se/pages/valjasele.php
eller en stolsförhöjjar-kudde.. ja hade en sån när ja va liten, nå skumfyllning och avtorkbart tyg utanpå... 
nix, babyskydd och bältesstol (som man har bilens 3punktsbälte till bara)
kom på att vi behöver fler dregglisar, sånna man har över kläderna på barn som dregglar mkt, tex pippi har en varian, och nameit en liknande, är d nått som finns på gekås nu?? vi åker om 19dagar... annars lär ja ut på stan snart och köpa fler.. tror hundarna äter upp dom eller nå, hittar aldrig nån i bra färg när jag vill,ananrs får ja byta tröja/body minst tre gånger om dan... å så kul är de inte att tvätta.. 
oh, så bra, då får vi klara oss tills dess... de är väl en av få saker ja kan tänka mig använda utan å tvätta innan eftersom tröjjan ligger närmast huden...
om skötbädd så har min dotter kissat genom dubbla handdukar många gånger.. tex efter badet när vi smörjer henne osv, vill gärna lte henne luft när hon ändå ligger där.. jag skulle aldrig få för mig köpe en i tyg, isf överdrag i tyg som man kan byta och tvätta, och ha 2-3 stycken sånna.. men kör man plastad frotte under handuken blir de nog bättre, men mycket av de fina på tyget försvinner ju ändå under handukar å sånt..
ja, de behövs ju verkligen,även om blöjorna är bra och håller ganska torrt..
sida 4 i bildtråden..
åh, du såg inte om dom hade rosa eller lila lurvisar med?? vill så gärna ha en till dottern...
okej, hoppas de finns kvar om 2½ vecka när vi ska dit..