• Bambusa

Gekås vol 14

ingen som har ett par galonvantar över?? storlek ett år, så små som möjligt iaf... märke och färg spelar ingen roll, de är slut överallt, och där d finns är dom STOOORA..    {#lang_emotions_frown}

• Bambusa

ja, jag har inte handlat på pop själv, men ärvt kläder därifrån, och allt är verkligen så mkt större..  och just vantar verkar alltid vara stora, oavsätt märke? eller har vi barn med väldigt små händer??

AochJsMamma skrev 2010-04-05 09:20:03 följande:
    har samma problem, söker tom samma stl. De jag köpte på POP i minsta storleken var ENORMA!
    tack så mkt, ska kika lite närmare..  {#lang_emotions_laughing}
    MiaÅRoger skrev 2010-04-05 10:10:33 följande:
    ett tips är ju lager157.com. De har webshop om man inte bor där det finns butik. DSe har billiga regnställ och matchande galonvantar. Dock har jag inte beställt därifrån själv än men funderar starkt på att göra det. De har mycket fint!
  • Bambusa

fanns de några rosa?? vi ska dit om2 veckor, hoppas de finns kvar då!!! {#lang_emotions_undecided}

September09 skrev 2010-04-05 19:17:59 följande:
    Sjukt mycket folk på GeKås idag! Inte ensamma så att säga..... Men fick med mig en hel del. Fanns gott om lurvisar...jättemjuka och goa var de! I massor av färger! Kostade mellan 69,95 och 89,95 beroende på storlek.
  • Bambusa
    {#lang_emotions_surprised} vill haa!!!! bäst för dom att de finns 92or kvar om 2veckor! {#lang_emotions_tongue_out}
    September09 skrev 2010-04-05 22:19:43 följande:
    Såg rosa.....typ cerice!
  • Bambusa

vet att de finns en modell som ska passa dom flesta vagnar, tror de är mörkblå eller svart, finns kanske flera färger? kanske runt en 50lapp om inte billigare.. har inte vart dit än, men sett dom på tradera.. hehe..

Simben skrev 2010-04-07 09:37:35 följande:
    en liten fråga om nån vet...regnskydd och myggnät till deras shoppingsylky den som ligger på runt 500 kronor..vet nån vad dom kostar? och är dom i färgen svart? tack på förhand!!
  • Bambusa

nån som vet om man kan hitta nå finare att ha på sig på bröllop?? vet dock inte vad ja ska ha på mig...  är kavaj för herrar, men vad förväntas vi ha på oss då??

• Bambusa

okej, tack så mkt... en kläning eller kjol som går precis under knät funkar alltså.. ska se om ja hittar nå,har tidpå mig iaf.. gillar inte å köpa kläder till mig själv..  å skor lär ja köpa till både mig och dottern.. {#lang_emotions_undecided}

Pigelinen skrev 2010-04-10 19:50:32 följande:
    Enligt gamal sed så är kavaj samma som kostym men numera anses kavaj som lite enklare än kostym. Dvs du kan ha nästan vad som men bör välinte ha långklänning. Kjol o topp, kortare klänning ellr ett par snygga byxor och topp till.  
  • Bambusa

jag älskar boddys till dottern, ja kommer köpa ihjäl mig!!!

Kaerleksbarn skrev 2010-04-13 21:59:22 följande:
    De flesta bodies kostar 24.95-39.95
  • Bambusa

jag köpte en sån till dottern när hon va mindre, tyckte den va ganska värdelös.. banan gick inte nå bra att äta, inte henner välmoget päron... köpte den på citygross, va billigare än barnenhus som tar 99kr...

Annica1 skrev 2010-04-16 12:06:34 följande:
    Nåns om vet om dom har FRESH FOOD FEEDER ? De är som en napp med nät som kan lägga ner fruktbitar i..
    om dom inte har sån där badring med gren, så har jag en ny i obryten kartong över... har en öppnad med som ja kan knäppa kort på isf..  den ska ja ha till dottern i sommar hade ja tänkt.. 
    Nallepuhmamma skrev 2010-04-16 11:56:20 följande:
    Tänkte på en sådan där uppblåsbar babypool dom kan bada i på sommarn nu. Samt en sådan där gul "Badringsstol" man kan ha i större pooler tex som dom sitter i...
  • Bambusa

kommer inte ihåg, men den var billigare iaf, var där igår, och ska nog inte dit förs slutet på nästa veckan igen.. men ja kan kolla nästa gång ja går in där iaf.. men gissar på 79-89kr

Annica1 skrev 2010-04-16 14:36:32 följande:
    Va kosta den på Citygross? På babyland tar dom också 99 för den
Svar på tråden Gekås vol 14