• Bambusa

Gekås vol 14

måste bara säga att antispill-pipmuggarna dom har är vääldigt svåra att ens få ur nått vatten ur, men som tur är kan man ta bort antispill-ventilen, men då rinner de ju överallt, men den går att använda iaf.. ja köpte 3 för dom va så billiga.. runt 15kr tror ja..

• Bambusa

okej, för ja har provat alla hennes muggar och dom här är vääldigt svåra att få ur vattnet ur.. men stort pluss för att man skruvar på locket.. bra med ventilen när man har muggen med, men sen tar vi ur den när hon ska dricka.. {#lang_emotions_undecided}

Ruso skrev 2010-05-12 14:05:24 följande:
    Min son har dessa billiga muggar och har aldig haft problem att få ut något... men alla antispillmuggar är ju så att de måste suga ut drickan, men barnen brukar ju lära sig rätt snabbt tycker jag. Däremot är vi mästrar på att tappa bort den där ventilen när vi diskar dem, så nu har jag massor av muggar och bara en ventil...suck... blir väl att köpa ett par till nästa gång
  • Bambusa

kan skcika en ventil från en oöppnad mugg om du vill? eller, ja lär ju öppna den för å ta loss såklart {#lang_emotions_laughing} men oanvänd iaf.. köpte på mig några och har inte använt alla än... klarar mig mer än väl med en mindre.. lika gärna som att den ska ligga i låda sen..

Ruso skrev 2010-05-12 14:05:24 följande:
    Min son har dessa billiga muggar och har aldig haft problem att få ut något... men alla antispillmuggar är ju så att de måste suga ut drickan, men barnen brukar ju lära sig rätt snabbt tycker jag. Däremot är vi mästrar på att tappa bort den där ventilen när vi diskar dem, så nu har jag massor av muggar och bara en ventil...suck... blir väl att köpa ett par till nästa gång
  • Bambusa

min dotter är 16månader, och vi köpte en massa sandlåde-leksaker, sandlåda, rutchkana, pool, mjukisbil som åker efter man dragit den bakåt.. fanns massor av mer saker ja hade velat köpa med, men utrymmet i bilen tog slut, likaså pengarna i plånboken, hehe..

Bli pappa 2009 skrev 2010-05-13 14:55:39 följande:
    Oki... vad bra att de finns mycket fint... Vad är de för bra leksaker som man kan handla till en 1,5 år flicka?
  • Bambusa

vi va där den 20e förra månaden, och de va lugnt.. värre vid 25-27e..

MissMurrig skrev 2010-05-14 13:22:54 följande:
    Någon som vet vad en barngrind(trappgrind) kostar? Vet ni hur det brukar vara den 20e med folk och så? Barnbidrag o allt.... 
  • Bambusa

komer ihåg ja tyckte den va billig bara.. men har redan en lika fast kopia.. kanonbra!!

Line80 skrev 2010-05-16 20:55:46 följande:
    Ingen som vet priset på bära barn sjalen som finns på bild i bloggen?
  • Bambusa

babybooms matningsskedar i 5pack va väldigt bra tycker ja, ser inte så ut kanske, men kanon.. dom används mer än några andra.. både till burkar,gröt och hemlagad mat..

• Bambusa

efter 15 när shoppingbussarna åker.. {#lang_emotions_cool}

Finesse skrev 2010-05-17 22:54:16 följande:
    Nån som har nåt tips till mig som ska dit å shoppa i 4 dagar? Vilken tid är bäst på dygnet?
  • Bambusa

ja har en lurvjaca i 86som används massor, och har tvättats4ggr, den håller än iaf.. har en i 92 av liten annan modell (ljusare,kortare lurv och utan huva)  men den ligger och väntar till hösten..

Lisa1976 skrev 2010-05-19 13:30:33 följande:
    jag har både en lurvjacka och en vanlig vårjacka i märket on the peak till sonen. Dragkedjorna har gått sönder på båda. Nån mer som detta hänt för?
  • Bambusa

ojj,den som hade sån tur ändå.. massor ja kommit på att ja skulle köpt, var där för en månad sen..

TriciaN skrev 2010-05-19 17:20:24 följande:
    På tisdag bär det av till ullared igen bara två veckor sedan sist :P
Svar på tråden Gekås vol 14