• Bambusa

ang gravidkläder, jag hade stoor mage (sf 40 i v36) men i v34 kunde ja ha mina vanliga superlåga jeans.. {#lang_emotions_laughing}

• Bambusa

har inte läst ikapp än,men köpte en regnoverall igår, 86 till dottern som är 81lång,11,5tung, och den var stooor, men hon får ha den iaf... fanns 2 till rosa, en mönstrad i 92 och en enfärgad i 98... sen såg ja inga fler overaller... 

• Bambusa

de finns nå i blått med, men vet inte exakt hur dom såg ut, dom kostar iad 119kr.. å keps 49,90..

Tessou skrev 2010-04-22 16:30:13 följande:
    Har du uv/solskyddsdräkter på Ge-Kås? Nå fina pojkiga i blått/grönt?
  • Bambusa

dom har reapriser på påslakanssett till vagn, 9.90, köpte även ett påslakansset till spjälsängen för 49-69kr, kommer inte ihåg exakt..  men Billigt var de.. lite billigare på eska och mam-nappar med, mam ultivent/anticolic flaskor, och en sån man har i micron och kokar flaskor och nappar i, 49kr!!  spillfria pipmuggar 12,90!
    barbapappa bodys 49kr, vi köpte ne hel del grejjer, hade hela bilen full, å då har vi inte en "liten" volvokombi direkt.. rushkanan strår i lekrummet, hon älskar den..

• Bambusa

nej, de var ordinarie pris {#lang_emotions_laughing} jättesöta.. fanns dregglisar med barbapappa med.. och jag ångrar allt ja inte köpte,eller köpte fler av, haha..

Elins mamma 2010 skrev 2010-04-22 19:46:21 följande:
    var barbapappa-bodysarna på rea också? hoppas inte, jag hinner inte dit innan de tar slut...
  • Bambusa

såg inga sånna bollar...

Canon81 skrev 2010-04-22 22:07:52 följande:
    hejsan!!! undrar om någon som har vatt i ullared dom närmsta dagarna har sett om det finns plastbollar som till ett bollhav?? hur många i förpackningen o vad kosta dom?   tack på förhand.
    dom har, men ja vet inte priset..

grodan25 skrev 2010-04-23 09:46:26 följande:
    Hej Jag undrar om någon vet om Gekås säljer resesängar och vad de i sådana fall kostar? Tack på förhand.
  • Bambusa

jag såg en mamma sitta utanför toaletterna och amma, såg helt okej ut,även om ja inte hade fixat å sitta där, hade gjort för ont i ryggen.. annars är de väl nåt av dom 2fiken där inne, är ju folk överallt så om hon behöver lugn och ro runt sig blir de nog svårt.. kanske kan låna en provhytt? fanns 3 lite större provhytter såg ja.. och så finns de vagnar med babysits på, alltid bra att veta om,blir ju inte mkt plats kvar alls om man har babyskyddet i vagnen..

mams84 skrev 2010-04-25 17:23:59 följande:
    Halloj! Hade tänkt o åka till Ullared nu i veckan. Har min 3 mån dotter med mig. Någon som vet nåt bra amningställe inne på ullared??
  • Bambusa

de finns både vibbrerande babysitter och gunga, jag har haft liknande till dottern, och dom båda är bra på sitt sätt!!

villa villekulla skrev 2010-04-26 12:10:31 följande:
    finns det bara en sort babysitter lr finns det fler olika ex vibrerande lr som gunga?
Svar på tråden Gekås vol 14