• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Sagalin skrev 2010-06-23 07:10:42 följande:
    Puffar lite för min fråga...
    Det mesta har flyttats runt- helt gaaalet stort Dock finns mycket på "ungefär samma ställe" men jag som brukar kunna Gekås som min egen ficka var förvirrad igår
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Thegran

tack för alla svar ang bh:ar! hoppas jag hittar några bra!

• Sagalin
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 07:29:53 följande:
    Det mesta har flyttats runt- helt gaaalet stort Dock finns mycket på "ungefär samma ställe" men jag som brukar kunna Gekås som min egen ficka var förvirrad igår
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Har de fått upp några nya "kartor" över de olika avdelningar så man har någon möjlighet att hitta?
    villanordaker.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    Sagalin skrev 2010-06-23 07:42:28 följande:
    Har de fått upp några nya "kartor" över de olika avdelningar så man har någon möjlighet att hitta?
    Kartan på hemsidan stämmer-varje avdelning har bara blivit större i sig och att det har flyttats runt..t ex så är leksaksavdelningen helt flyttad inpå det nya,baby inkl våtservetter etc är numera allra längst ner i varuhuset,parfym och skönhetsvård har vridits ett kvarts varv.Barnkläderna har tydligare indelning på pojk/flick och även storleksmässigt. Så allt är sig likt men bara något modifierat bortsett från att elektronik och häst har bytt plats med varandra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • lindalake

Nån som vet om det brukar finnas vattentäta vinteroveraller till små barn? (storlek 74-80) som funkar att gå i då tösen är rätt liten av sig

Har tänkt att åka till Gekås i början av augusti. Iaf nån gång då när vinterkläderna har kommit in.

• passau
    lindalake skrev 2010-06-23 09:04:27 följande:

Nån som vet om det brukar finnas vattentäta vinteroveraller till små barn? (storlek 74-80) som funkar att gå i då tösen är rätt liten av sig

Har tänkt att åka till Gekås i början av augusti. Iaf nån gång då när vinterkläderna har kommit in.

vi har en regnoverall i stl 74
  • lindalake
    passau skrev 2010-06-23 09:39:05 följande:
    vi har en regnoverall i stl 74
    fast regnoverall till vinteroverall känns för bökigt tyvärr
  • Sagalin
    Smultronhjärta skrev 2010-06-23 08:16:09 följande:
    Kartan på hemsidan stämmer-varje avdelning har bara blivit större i sig och att det har flyttats runt..t ex så är leksaksavdelningen helt flyttad inpå det nya,baby inkl våtservetter etc är numera allra längst ner i varuhuset,parfym och skönhetsvård har vridits ett kvarts varv.Barnkläderna har tydligare indelning på pojk/flick och även storleksmässigt. Så allt är sig likt men bara något modifierat bortsett från att elektronik och häst har bytt plats med varandra
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    Tack, jag har inte så mycket tid där imorgon, vill inte springa runt och leta allt för mycket efter det jag ska ha.
  • Wilda77

Leksaksfrågor även från mig!

Är det någon som vet om följande finns och till vilka priser?

Dockbarnstol?

Docksäng?

Kaffekokare (leksak)?

Plåtservis, röd med vita prickar?

• Sagalin

Vad kostar weekendbagarna, det finns några på bild i nya Ulla sidan 38-39 (går att läsa på Gekås hemsida)

Svar på tråden Gekås vol 14