• Kaerleksbarn

Gekås vol 14

Norrskog skrev 2010-06-20 23:24:15 följande:
    Njaa, badat o badat... Men provsuttit den med ljummet vatten inifrån i alla fall Vädret är ju ganska ombytligt, så vi får väl se om det blir riktigt badväder till slut! Prisvärd är den i vilket fall!! 
    Ok, hur gamla är barnen?
    Sambon påstod nu i efterhand den kanske är lite liten, men kan jag inte tänka mig!
    Inte till vår 8månaders flicka i alla fall
  • Thegran

barnmöber, tex fotölj, trä stol eller korgstol,finns det?

• FrökenLenore

Lägger i favoriter... snart dax att åka en tur till Gekås igen :)

Är det någon som vet om de säljert tält med uv-skydd för bebisar på stranden i sommar?

• passau
    Thegran skrev 2010-06-21 09:11:38 följande:

barnmöber, tex fotölj, trä stol eller korgstol,finns det?

inte igår...
  • Majlo

Va på Gekås igår
    Fyndade massa fina flickkläder i st. 110-116  HelloKitty, Millan- tunikor mm

Till Pojkar fanns mycket fast inte så mycket färgglatt!! Sen e det svårt då min pojk e precis emellan st. 86-92

Köpte HelloKitty sparkcyckel med 3 hjul för 249:- 

mm. mm. mm.

Det va Absolut inte mycket folk

• winters

Det fanns massor med bra sommarleksaker, förutom spadar o dyl köpte vi en gräsklippare för 70 kr som de tar 400 kr för på Toys 'r us! :) En stor frisbee i tyg, bollar, grävskopor. Ska kika efter lite mer saker när vi åker dit om ett par veckor igen.
    En pool blev det oxå för 50 kr som de tog 200 kr för i leksaksaffären, det är kul att fynda! :)

Oscar 091001
  • April Mamma
    winters skrev 2010-06-21 10:36:50 följande:

Det fanns massor med bra sommarleksaker, förutom spadar o dyl köpte vi en gräsklippare för 70 kr som de tar 400 kr för på Toys 'r us! :) En stor frisbee i tyg, bollar, grävskopor. Ska kika efter lite mer saker när vi åker dit om ett par veckor igen.
    En pool blev det oxå för 50 kr som de tog 200 kr för i leksaksaffären, det är kul att fynda! :)

Oj, det var billigt =)
  • isabellesmamma
    Fru Franzén skrev 2010-06-21 12:41:11 följande:
    Någon som har en bild på liggvagnen de säljer?
    ♥♥Alexander 061016 ♥♥ BF 101117♥♥
    Kolla Gekås-bloggen, där hade de bilder på de 3 vagnar som de säljer.
    Älskade Isabelle 080726
  • sofanda

Lägger genast till mina favoriter...trist att jag har så långt att åka. Har aldrig varit på Gekås...men VILL!!!!

Mina barn är mitt allt!
Svar på tråden Gekås vol 14