Gekås vol 14

Sambon påstod nu i efterhand den kanske är lite liten, men kan jag inte tänka mig!
Inte till vår 8månaders flicka i alla fall

barnmöber, tex fotölj, trä stol eller korgstol,finns det?
Lägger i favoriter... snart dax att åka en tur till Gekås igen :)
Är det någon som vet om de säljert tält med uv-skydd för bebisar på stranden i sommar?
barnmöber, tex fotölj, trä stol eller korgstol,finns det?
Va på Gekås igår
Fyndade massa fina flickkläder i st. 110-116 HelloKitty, Millan- tunikor mm
Till Pojkar fanns mycket fast inte så mycket färgglatt!! Sen e det svårt då min pojk e precis emellan st. 86-92
Köpte HelloKitty sparkcyckel med 3 hjul för 249:-
mm. mm. mm.
Det va Absolut inte mycket folk
Det fanns massor med bra sommarleksaker, förutom spadar o dyl köpte vi en gräsklippare för 70 kr som de tar 400 kr för på Toys 'r us! :) En stor frisbee i tyg, bollar, grävskopor. Ska kika efter lite mer saker när vi åker dit om ett par veckor igen.
En pool blev det oxå för 50 kr som de tog 200 kr för i leksaksaffären, det är kul att fynda! :)
Det fanns massor med bra sommarleksaker, förutom spadar o dyl köpte vi en gräsklippare för 70 kr som de tar 400 kr för på Toys 'r us! :) En stor frisbee i tyg, bollar, grävskopor. Ska kika efter lite mer saker när vi åker dit om ett par veckor igen.
En pool blev det oxå för 50 kr som de tog 200 kr för i leksaksaffären, det är kul att fynda! :)
Någon som har en bild på liggvagnen de säljer?
Lägger genast till mina favoriter...trist att jag har så långt att åka. Har aldrig varit på Gekås...men VILL!!!!