• MammaT

Gekås vol 14

jag ska dit på torsdag hoppas man hittar mycket

• Smultronhjärta

Hör ni...Ingen behöver lämna tråden!! Låt oss istället sluta diskutera bilbarnstolar..

Jag ska dit på tisdag och är sugen på sommarleksaker! Någon som har köpt några bra sådana på sistone??Solig

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Jenny

Ska oxå dit på tisdag, utan man och barn. Ska bli toppen!

♥ Alice 050510 ♥ Lilly 081026 ♥
  • Norrskog

Vi har sandlådan full med spadar, hinkar o sandformar från Gekås, så de, plus den lilla-lilla poolen (ca 60 cm i diameter) vi köpte häromsisten, är mina bästa sommarleksaker!

• Cecci78
    kattengustav skrev 2010-06-20 17:38:50 följande:
    Ja, men hon använder den inte än. Vi bara provade den i bilen igår, men sen är hon väldigt stor för att vara 2,5 år. Vi har fortfarande hennes andra bilbarnstol som är frammåtvänd pga. hennes längd. Men vi köpte en så vi har den hemma när hon väl ska använda den.
    Är hon över 115-120 cm så förstår jag med att det kanske inte går att ha bakåtvänd, min är 116 cm o han har ett par cm till att växa innan vi måste vända framåt.
  • Cecci78
    kattengustav skrev 2010-06-20 17:58:42 följande:
    Hon ligger runt 102 cm lång, och den stolen vi har till henne nu är köpt på babyproffsen.Dom första barnstolarna har jag inte köpt på gekås.Men förstår inte vad detta har med min information om priset på en bältestol på gekås?
    sorry, läste inte detta innan jag skrev innan, då kan jag säga med säkerhet att hon kan sitta ett bra tag till bakåtvänd i en Britax Two Way, hade inte kört en millimeter med en så liten framåtvänd men det är ju jag det.
  • Kaerleksbarn
    Finesse skrev 2010-06-20 17:00:41 följande:
    Fast Gekås har ju inte billiga kläder.. inte av vad det jag såg. Köpte en jeansklänning för 89,95.. en sån skulle man kunna få för 60:- när Kappahl eller Lindex kör på halva rea priset... tänk på det nästa gång ni stor shoppar på Gekås
    Jo precis, Gekås priser är som Lindex och Kappahls halva REApris^^
    Inte jätteofta man hittar nåt snyggt på deras reor o är nästan bara slutet på jul o sommar.
    Hittade jättefina tunikor på Gekås för 24.95kr styck sist o superfina tights i strlk74
    Så beror nog på storlek och vad man är ute efter...
  • Kaerleksbarn
    Norrskog skrev 2010-06-20 21:36:56 följande:
    Vi har sandlådan full med spadar, hinkar o sandformar från Gekås, så de, plus den lilla-lilla poolen (ca 60 cm i diameter) vi köpte häromsisten, är mina bästa sommarleksaker!
    Har barnen badat in poolen än?
    Vi köpte också den lilla för 19kr, liknande finns på Jysk för 79kr.. galet!
  • Norrskog
    Kaerleksbarn skrev 2010-06-20 23:01:34 följande:
    Har barnen badat in poolen än?
    Vi köpte också den lilla för 19kr, liknande finns på Jysk för 79kr.. galet!
    Njaa, badat o badat... Men provsuttit den med ljummet vatten inifrån i alla fall Vädret är ju ganska ombytligt, så vi får väl se om det blir riktigt badväder till slut! Prisvärd är den i vilket fall!! 
Svar på tråden Gekås vol 14