Gekås vol 14
Wilda, stol, säng och kaffekokare finns. Minns tyvärr inga priser. Kanske nån annan som har bättre minne?
Wilda, stol, säng och kaffekokare finns. Minns tyvärr inga priser. Kanske nån annan som har bättre minne?
Är ute efter en resespjälsäng
Ngn som vet om det finns och i så fall modell och pris?
Jag undrar om det är någon som vet om det finns en hängstol på Gekås? Alltså som en hängmatta men mindre. Pris?
Resesäng tror jag kostar ca 300-350 om jag inte minns helt fel.
Någon som vet om de har campingstolar?
Det blir en liten snabbvisit på Gekås i eftermiddag när vi ska ner till kusten, barnen få åka med sin farmor och farfar, skönt att gå på Gekås utan barn dessutom har sonen vattkoppor.
Hej hej!
Igår besökte jag ullared "det var på tiden då jag inte varit där på ett år ungefär", har en son på 15 månader som har storlek 92 i kläder "stor kille", och där fanns otroooligt mycket till honom! Både i kläder och leksaker, i klädväg var det mest byxor jag hittade, alla möjliga olika sorter, och i leksaker var det allt mellan garage, bilar, sandleksaker, pool med tak, stekgärn med mat, fisherprice litle people buss m.m. Fanns såå mycket. Hittade även mycket till mig som är gravid, amningslinnen och amningströjor, byxor och en tjocktröja. Men jag tycker faktiskt dem har väldigt mycket kläder på damavdelningen som är otroligt snyggt på en gravid också . Hittade även mycket till lillan i magen, nu vet vi ju att det var en tjej, och då var där rätt mycket faktiskt, men neutralt är där ju inte så jättemycket i just kläder. Sen hitta jag amningskudde, suttefiltar m.m. fanns även fina vagnar, olika babysitters, och massa massa annat, man hade kunnat bli riktigt fattig där. Blev ju även annat som hygienartiklar, gott m.m. Fast efter 9 timmars shoppande "min son var hemma med sin pappa" och en ond rygg så var det dax att åka hem.
Ville bara dela med mig lite :)
Vill även tillägga att jag var mycket glad över att sunblocks soldräkter var kvar igår. Och att ni ska vara mycket uppmärksamma på hur stora kläderna är, trots storlekarna, för jag hade 2 par byxor i samma storlek till min son brevid varandra, fast i olika färger, och den ena var ungefär 5 cm längre än den andra, och även bredare i midjan. så håll koll :) även på dam och herr tyckte jag. Badshorsen på herr t.ex. jag fick ha en i storlek XL och en i M, och ändå var den i M större i mindjan. Men bara man är uppmärksam så gör det inget. Jag är i alla fall mycket nöjd över mitt besök och längtar redan dit igen =)
Har en liten undran som kanske är för specifik.
Ska dit nästa helg och letar efter bebiskläder i storlek 80 och 86 i "surf"stil, liknande de som finns på Kappahl. Med vågor, sol, surfbräder, palmer m.m. och liknande kläder. Finns det nåt sånt utbud på Gekås?
Jag har aldrig varit i Ullared, men nu under semestern så ska jag och en kompis (som inte heller har varit där) ta en tripp dit för att kolla in stället. Ni som är erfarna, har ni några bra tips till rookies som oss?? Hörde av en annan kompis att man inte kan lämna sin kundvagn obevakad för att folk snor den då, är det verkligen sant??