• kattengustav

Gekås vol 14

April Mamma skrev 2010-06-20 17:54:28 följande:
    Jo, det har med åldern att göra. Det är rek att barn ska åka bakåt så länge som möjligt MEN att tidigast vända dem framåt vid 4år. Då beräknas deras nacke osv klara påfrestningarna som tex en krock.
    Det finns ju massor av olika modeller av bakåtvända stolar som längre barn kan sitta i.
    Kanske inte på Gekås men på riktiga barnbutiker osv.
    Hur lång är eran dotter?
    Hon ligger runt 102 cm lång, och den stolen vi har till henne nu är köpt på babyproffsen.Dom första barnstolarna har jag inte köpt på gekås.Men förstår inte vad detta har med min information om priset på en bältestol på gekås?
  • kattengustav
    Finesse skrev 2010-06-20 17:58:03 följande:
    väg 153 som går genom Ullared tycker inte jag var den bästa vägen.. det var smalt å VÄLDIGT mkt trafik och lastbilar.. sen spelar det ingen roll hur DU kör.. tänk på att det kan finnas sånna som inte kör lika bra som du efter vägarna. Och visst blev det ot.. men du är välkommen in i denna tråd. www.familjeliv.se/Forum-3-28/m50517761.html rösta gärna..
    Men då kör du en helt annan väg mot vad jag gör. För den vägen blir en stor omväg för våran del att åka den vägen.
  • Smultronhjärta
    Joona skrev 2010-06-20 17:44:20 följande:
    är det en bätlesdyna med rygg ni pratar om? Vad kostade den?

Undrar om nån vet pris på en enkel paraplyvagn, om det finns en enkel, behöver inte vara suflett och så, fick svar på det tidigare men då var den en större paraplyvagn med suflett och båge.
    Den kostar runt 200
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • tinis77
    kattengustav skrev 2010-06-20 17:43:50 följande:
    Jo, det kan dom. Hon sitter med knäna uppe vid hakan när hon sitter bakåtvänd. Men du vet ju inte hur vårat barn, bilstol och bil ser ut. Men det är din egen åsikt, sen har vi en annan åsikt som lever med barnet varje dag.
    Än så länge lever ni med barnet varje dag.... Hoppas ni inte krockar, eller tvärnitar, för då knäcks hennes nacke.
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* http://martinas.myshowroom.se/
  • Wilda77

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

trodde det var om Gekås jag skulle läsa... diskussionen om bilstolar kan väl fortsätta i en annan tråd, tack!

Än så länge lever ni med barnet varje dag.... Hoppas ni inte krockar, eller tvärnitar, för då knäcks hennes nacke.

över gränsen för vad man skriver tycker jag......

• Wilda77
    tinis77 skrev 2010-06-20 19:57:55 följande:
    över gränsen för vad man skriver tycker jag.....
  • Kimberly88
    Wilda77 skrev 2010-06-20 20:04:10 följande:

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

trodde det var om Gekås jag skulle läsa... diskussionen om bilstolar kan väl fortsätta i en annan tråd, tack!

över gränsen för vad man skriver tycker jag......

Håller helt med. Läser tråden varje dag och tycker verkligen det är roligt att vara här inne, tråkigt att det ska bli så dålig stämning. Tycker folk ska sluta klaga och sluta hacka på varandra. Denna tråden handlar som sagt om Gegås!
  • Thegran

hur är det med utbudet på gardiner till barnrum på gekås? nån med koll?

• tinis77
    Wilda77 skrev 2010-06-20 20:06:27 följande:
    över gränsen för vad man skriver tycker jag.....
    Mm, verkligheten är skrämmande för vissa.
    Lämnar tråden, ska inte förstöra mer. Sorry.
    *Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08* Isabell 8/1-10* http://martinas.myshowroom.se/
  • Smultronhjärta
    Thegran skrev 2010-06-20 20:08:20 följande:
    hur är det med utbudet på gardiner till barnrum på gekås? nån med koll?
    Finns barbapappa och Hello Kitty som dock är 160 tror jag samt några ytterligare med figurer på..Utbudet är dock begränsat!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14