• Krabbolina

Gekås vol 14

Kaerleksbarn skrev 2010-07-04 21:36:31 följande:
    Någon som vet om det finns Liberos sortiment på hudvårdsprodukter o pris?
    Hittat en superbra lotion till dottern på 9mån och hade hoppats den finns på Gekås

Vad är perfekta 1årspresenter?
    Tänkte länge att det är enkelt tills det idag slog mig att bobbycar, låtsaskök o liknande är för äldre trots allt...
    När Lukas fyllde 1 hade han redan lekspis och den gillade han då och fortfarande.
    Bobby car fick han också och det är en favorit.

Så varför är de leksakerna för äldre?
  • April Mamma

Nu har jag varit på Ullared =) Oj vad vi shoppade....

Om någon har en fråga så ska jag försöka att svara...

För info så fanns inte vinterkläder till barn när vi var där, de skulle komma in i slutet av förra veckan  och om 2 v en till lev.

• Puman78

Åh, jag som hade hoppats på att få shoppat vinterkläder till dottern på onsdag eller torsdag när jag ska dit,
    men som tur är ska jag ju vara nere i krokarna i 2 veckor så de hinner kanske komma in.

• Millan83

Någon som vet om de har vita tyg/linneservetter till nåt bra pris? Finns på IKEA men de är påväg ut ur sortimentet.

• livet med barn

finns pampers sortiment? tex. våtservetterna och vad kostar ett 4 pack isf?
    vad bra att det finns vinterkläder, ska ju ner snart :D, näst nästa måndag är jag där!!! *jippi* 

~ William 13/2 ~
  • Hannajo
    Hittat en superbra lotion till dottern på 9mån och hade hoppats den finns på Gekås

Tänkte länge att det är enkelt tills det idag slog mig att bobbycar, låtsaskök o liknande är för äldre trots allt...
    Min son fick en bobbycar när han fyllde ett och hade jättekul med den redan då. Spis började han leka med vid 1½, så jag tror att det är perfekta ettårspresenter.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • dazazz

min kille fick också ett kök i ettårspresent och har älskat det. det är kanske först senare som de börjar leka med det så som vi VUXNA tänker att man ska leka med ett kök, nu börjar han så smått ställa saker på plattan och så, men han har älskat det sedan han fick det, han tänder och släcker plattorna (det är ett sådant från ikea), öppnar och stänger luckor, lyfter ur och lägger i. så jag rekommenderar det klart. är du tveksam kan du ju alltid gå till ikea tex och provleka, det var så vi upptäckte hur mycket han gillade det, innan hade vi inga planer alls på kök som present.
  • middiz

Jag köpte en bobbycar till minsta när hon fyllde 1 förra månaden och hon älskar den! Åker på den hela dagarna. Så att det är för äldre barn håller inte jag med om...
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
  • April Mamma
    Puman78 skrev 2010-07-04 22:25:09 följande:
    Åh, jag som hade hoppats på att få shoppat vinterkläder till dottern på onsdag eller torsdag när jag ska dit,
    men som tur är ska jag ju vara nere i krokarna i 2 veckor så de hinner kanske komma in.
    Men det skulle komma in en del vinterkläder i slutet av förra veckan samt om två veckor, så du kan säkert hitta nått =)
  • Lisa1976
    Mareldsbarn skrev 2010-07-03 16:44:06 följande:

Jag har hört att dom har UV-dräkter för barn. Vad kostar en sådan? Jag skulle behöva åka dit och handla en i stl 86/92.

inte åka dit för att bara köpa en UV-dräkt va?
    Jag har en 86-92 inköpt på Gekås i våras som är för liten för min son, du kan gå köpa den om du vill. Jag bor i GBG. Han har använt den 1 gång...
    Inboxa mig isf
Svar på tråden Gekås vol 14