• MiaP

Hej, hej!

Någon som vet om de säljer sparkcyklar ?  I så fall någon som köpt och vet pris? Tack på förhand!

• Norrskog
    Kaerleksbarn skrev 2010-07-05 22:00:16 följande:
    Tack så mycket för svar om 1årspresenter
    Då kan jag köra på de "givna" leksakerna jag tänkt på länge.
    Att de kanske är för äldre barn va inget påstående, snarare en fråga.. en tanke som slog mig.
    Sen kan man ju tyvärr inte gå på åldern då dottern är väldigt liten i  växten...
    Nästan alla hennes jämngamla bebiskompisar har varit dubbelt så stora från början.
    Men om inte annat växer man ju i en bobbycar^^
    Och min 1½ åring, som fick en bobbycar (från Gekås såklart!) i ettårspresent, har knappt bevärdigat den med en blick!! Den är uppenbarligen heeeelt ointressant! Hon har satt sig på den kanske fyra gånger själv och om vi skjutsar henne på den kliver hon av!!!! Tungan ute *hihi*

Jag försöker förresten alltid kolla om det finns nya roliga böcker när jag är nere, det är otroligt mycket billigare än på andra ställen!!! (sisådär 10-20 kr för de flesta småbarnsböckerna!)
  • Majlo
    MiaP skrev 2010-07-06 06:47:03 följande:

Hej, hej!

Någon som vet om de säljer sparkcyklar ?  I så fall någon som köpt och vet pris? Tack på förhand!

Vi köpte en trehjulig sparkcykel, Hello Kitty för 249 kr, fans en blå typ spindelmannen för 199 tror jag.
    Sen fans det ju mer avancerade med 2småhjul på sport avd. vet ej vad dom kostade!!  
  • Bambusa

min 1½åring är heller inte intresserad av bobbycar, nån gång hos kompisen har hon suttit på den för han inte ska få ha den bara Tungan ute spis har hon min gamla, men den har hon som lekbord, gömmer saker i ugnen ibland..

• Puman78
    Madeleine skrev 2010-07-05 18:17:17 följande:
    var de någon som såg vad kitchen aid kostade?
    enligt kommentarer i bloggen kostar den 3995:-
  • lindalake

sonen fick en "bobbycar" från Gekås, den är lite mindre och ska föreställa Blixten McQueen eller nåt. Tror den är tänkt som "lära gå-bil" också, men det funkar inte. Den har han åkt på sen han kunde sitta själv typ. Han åker fortfarande och är 3 år. Vi har den dock bara inomhus, funkar inte så bra ute tycker jag. Bobbycaren är ju bredare så barnet behöver vara lite större, mina är rätt pluttiga av sig.

Barn är intresserade av olika saker helt enkelt, därför det är svårt med presenttips och dylikt.

• livet med barn

verkar inte som att dom spelar in längre där, far min var där igår och dom såg inga kameror

~ William 13/2 ~
  • Smultronhjärta

På tal om Bobbycars så finns det just nu den svarta bra modellen inne
    Denna tror jag det var jag såg
    http://www.hikmet.se/Product.aspx?pk_prodid=8781&History=1569|2513

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14