• mama no1

Gekås vol 14

UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:12:10 följande:

Oh, en sån tur att jag tittade in här. Väntar mitt första barn o har tänkt åka till ullared (som jag säger gekås klingar fel för mig).
    Har tänkt kolla efter allt till bebisar FÖRUTOM kläder för det vet jag att dom har o leksaker såklart. Men nån som har koll på om dom har skötbord, skötväska, blöjor(?), bilbarnstolar, säng(?) o garderob eller byrå?? Har ingen koll på sånt för den avdelningen har jag alltid gått förbi innan... =)

Ska du köpa bodysar så köp dom med giraff märket på lappen, de har bästa kvalitét. De kläder med björnmärken blir väldigt snabbt noppriga.
  • mammact

här hoppar jag gärna in! Gekås är vi på varje sommar och en gång på hösten och gärna en gång till under året. vi bor i skåne och det tar ungefär 2,5-3 timmar att köra upp. I år hyrde vi en stuga en natt i juni där och sen när vi ändå varit uppe hos släkten i göteborg i juli så svängde vi inom Gekås och köpte vinterkläder till barnen.

• Jenny26

Någon som vet om dom har kvar Tvättmedelshinken med skopa och vad dom kostar?

♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Shoppingtokig
    UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:29:59 följande:
    Gött, då blir det en roadtrip dit en vacker dag.. När det inte e skollov.. Man e ju ingen nybörjare med att åka till UllaredFlört

Nån som gått omkring där gravid i runt 5-6 mån? E det för ansträngande eller klarar man av det om man pausar lite då o då?
    (Inte ayy ni gått omrking på ullared i 5-6mån, utan att ni vart så långt gångna i graviditeten då.. Ibland måste man vara övertydlig)Tungan ute
    Jag var där dagen innan förlossning (dottern kom 2 v före bf) och jag brukar vara där ganska många timmar
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • sarsparis
    UngMamma1986 skrev 2010-08-20 11:29:59 följande:
    Gött, då blir det en roadtrip dit en vacker dag.. När det inte e skollov.. Man e ju ingen nybörjare med att åka till UllaredFlört

Nån som gått omkring där gravid i runt 5-6 mån? E det för ansträngande eller klarar man av det om man pausar lite då o då?
    (Inte ayy ni gått omrking på ullared i 5-6mån, utan att ni vart så långt gångna i graviditeten då.. Ibland måste man vara övertydlig)Tungan ute
    Frågar du mig är det absolut inga problem, jag å andra sidan jobbade till förlossningen och hade inga tankar på att gå hem då jag mådde toppen.

Det finns ju 2 fik i gekås så det är ju bara att sätta sig och vila om man blir trött.
  • April Mamma
    Katrin76 skrev 2010-08-20 21:24:13 följande:
    Jag ska till Ullared i morgon! Utam man och barn... Kanonkul
    Have fun =)
  • Jenny26
    Katrin76 skrev 2010-08-20 21:24:13 följande:
    Jag ska till Ullared i morgon! Utam man och barn... Kanonkul
    Samma här!
    ♥ Ebba, världens underbaraste flicka ♥
  • Katrin76
    Jenny26 skrev 2010-08-20 21:50:44 följande:
    Samma här!