• sarsparis

Gekås vol 14

Har de fått in mer tvådelade vinterset nu? köpte ett från abeko tidigare som var helknäppt, jackan på tok för stor och byxorna för små, nu ska svärmor åka dit och lämna tillbaka det och kolla efter ett nytt, har de fått in några fler? hur verkar de vara i storlek?

• sarsparis
    Geshia skrev 2010-08-22 13:02:31 följande:
    Men det är ju helt sjukt! det är ju inte lite pengaskillnad vi pratar om.
    Tror inte det är någon skillnad alls, har  köpt mycket fischer priceleksaker där, en del av de grejerna har vänner sedan haft inköpt på en leksaksaffär för minst det dubbla priset, det har inte varit det minsta skillnad på de grejerna. Men jag undrar också hur gekås kan köpa in tex teletubbiesfiguren så bilig och att den säljs för 700:- andra affärer.
  • sarsparis
    sarsparis skrev 2010-08-22 13:01:22 följande:
    Har de fått in mer tvådelade vinterset nu? köpte ett från abeko tidigare som var helknäppt, jackan på tok för stor och byxorna för små, nu ska svärmor åka dit och lämna tillbaka det och kolla efter ett nytt, har de fått in några fler? hur verkar de vara i storlek?
    Ingen som köpt tvådelade vinterset??
  • sarsparis
    Moonlight83 skrev 2010-09-05 00:30:32 följande:
    Någon som vet om det finns tillbehör till kitchenaid?
    Inte när jag var där för 3 veckor sedan.
  • sarsparis
    halmstadbruden skrev 2010-09-05 09:17:01 följande:
    Är det nån som vet om det finns nåt med  följande saker: Byggare Bob, Bamse eller Pippi Långstrump?
    pippi saker finns det mycket av, de övriga vet jag inte då jag inte letade efter det sist.
  • sarsparis

Nån som vet om det finns riktiga verktyg för barn, inte plast alltså, pris?
    Sen undrar jag om Micki trägarage finns där, pris?

• sarsparis
    jessica1979 skrev 2010-10-01 19:57:06 följande:
    Nån som vet om detta finns på Gekås nu:

Skrivbordsunderlägg?
    Svea-mössa?
    Hissgardiner?
    Fina påslakanset till barn, typ med djur på?
    skrivbordsunderlägg finns säkert, har inte sett det men har ej heller letat efter det men de har ju mycket skrivbordsgrejer där.
    Svea mössa finns nog inte, har aldrig funnits vad jag vet
    Hissgardiner tror jag finns
    Påslakan set med djur finns, vi har ett med krokodiler och flodhästar, finns säker fler också.
  • sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-02 10:05:02 följande:
    Jojo Sveamössor fanns förra året, finns en hel del Sveakläder inne nu också men inte de klassiska mössorna utan randiga. Dessa fanns för några veckor sedan..i måndags såg jag bara halsdukar
    där ser man, har aldrig funnits när jag varit där :(
  • sarsparis
    Quinny skrev 2010-10-15 14:56:08 följande:
    hur ser det ut en vardag efter 16 tro? mycket folk i varuhuset då med?

tanken är att vi ska åka i månadsskiftet, men har ingen lust med en liten två-månaders om det är så mkt folk som ni skrivit...kanske är det lugnare under senare eftermiddagen?
    Vi brukar alltid åka på en vardag och går in runt kl 16, har varit där både på novembelov och påsklov och det har varit lagomt med folk och ingen kö i kassan. vi har dock aldrig åkt i november/december eller under sommaren.

Själv åker vi nästa fredag och hoppas på lagomt med folk kl 16.
  • sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-15 21:12:37 följande:
    Hoppas inte på för mycket bara..rekord idag och jäkligt trångtTyst
    Vad var klockan då? Vi ska nog överleva ändå Flört
Svar på tråden Gekås vol 14