• sarsparis

Gekås vol 14

PeGw skrev 2010-10-16 11:37:18 följande:
    Hej! Är på jakt efter en fleeceoverall till min dotter i storlek 62/68. Har dom många av de på Gekås!? Samt pris?
    Hittat en på Lindex nämligen och har en rabattkupong på 30 % så får den för 150 ca. Så skulle va bra o veta om man ska vänta lite tills jag åker till Gekås i slutet av månaden eller passa på o köpa den på lindex!
    Är inte helt säker på att de har så fina som på lindex, den jag fick ta på förra året var helröd och kostade 99:-. ångrar att jag inte köpte en mycket finare, 150:- på lindex hade jag hellere köpt.
  • sarsparis
    ullabella sekreterare skrev 2010-10-19 11:49:44 följande:
    Har läst i tråden att gekås har Kitchen Aid.
    pris på den och i vilka färger?
    E det en bra assistent om man gillar att baka matbröd bullar o kakor?
    eller ni har ngn annan som ni rekomenderar? Ett plus om den är snygg så man kan ha den framme Solig

Såg också att ngn undrade om man kunde använda rabattkuponger i affären.. vad blev svaret?
    Det stämmer, vet inte om de finns nu dock, pris kommer jag inte ihåg men några 100 lappar billagare var den skulle gissa runt 4000:-,  då fanns den bara i vitt. äger inte den själv,men min svägerska har en och hon tycker den är jätte bra, det hon säger är att hon tycker att skålen är lite för liten om man vill baka många bullar. då är electrolux bättre som har en större skål, jag har den och den är verkligen kanon och dessutom halva priset jämfört med en kitchen aid. electrolux har numera också i olika färger men då är den dyrare. den är ju absolut inte lika snygg som kitchen aid. det jag fått rådet att tänka när man köper en sån här maskin är att det inte ska vara knivar och dyligt i botten som en del av bosch har utan att det ska komma uppifrån.
  • sarsparis
    Zäta skrev 2010-10-19 12:07:06 följande:
    NetonNet har riktigt bra pris på Kitchen aid med och de finns ju med i Ullared. 

www.netonnet.se/search?query=kitchenaid

Oj, den röda var ju jättebillig, det var nog ungefär det priset på gekås. Det man kan kolla är vad som följer med, har lärt mig att på gekås följer det inte alltid med så mycket tillbehör till vissa prylar vilket kan göra att det är billigare att köpa någon annanstans.
  • sarsparis

Nån som vill rapportera hur mycket folk det var idag, i morgon kl 16 anländer 4 glada arbetskamrater för 4 h shopping, hoppas på att man inte  behöver använda armbågarna.....

• sarsparis
    Smultronhjärta skrev 2010-10-21 19:48:21 följande:
    Idag var det lugnt men det kan ju vara(och är troligen)lugnet före stormen
    Låter skönt, förhoppningsvis är det inte så många som får för sig att åka och shoppa en fredag kväll Flört
    Men som alltid är det väl bäst att vara beredd på det värsta.
  • sarsparis

Var på gekås i fredags, gick in kl 16, och herre min gud, har aldirg sett så mycket folk där någon gång. Ändå har jag varit där mitt i juli några gånger. Först hittade vi knappet en parkering, ingen kö in men tok mycket folk i första delen, jag gick raka vägen till barnkläder där det var lugnare. Sen ska vi inte tala om kaoset på leksaksavdelningen. Puh.....Sen fick vi stå i kö i 30 min för att betala. Har aldrig hänt tidigare. Nä, det är inget vidare kul att åka dit är det är så här, vi var helt slut efter 1 ½ h och var beredd att åka hem.

• sarsparis

Är det nån här som vet vilka märken av örontermometrar som säljs och vad de kostar på Gekås?

• sarsparis
    Miew skrev 2011-02-22 13:15:03 följande:
    Jag köpte en braun för 349 i våras, funkade jättebra i början, men nu när dottern hade 39,9 med rumptermometer så hade hon 36,8 med den
    Vet du vilken modell av braun det är, ska finnas en som är bäst i test och ska vara pålitlig, kostar ca 600:- i affären så är den nån 100-lapp billigare är det ju bra. Jag vet att örontemp inte alltid är korrekta, tydligen passar de inte så bra på mindre barn och man måste lära sig att använda den på rätt sätt. Nu har sonen kommit till en ålder att han vägrar rump.temp, det blir som ett övergrapp på stackarn, så vi måste hitta på nåt annat....
  • sarsparis
    Camilla D skrev 2011-02-22 21:08:14 följande:
    Sitter med den framför mig just nu
    Braun ThermoScan 
    Type:6026
    Tack, det är just den som ska vara bäst i test......
  • sarsparis

Nån som vet vad en skötbädd kostar och vi vilka mönster de finns i? Är tyget avtagbart och tvättbart?

Svar på tråden Gekås vol 14