Gekås vol 14
Hittat en på Lindex nämligen och har en rabattkupong på 30 % så får den för 150 ca. Så skulle va bra o veta om man ska vänta lite tills jag åker till Gekås i slutet av månaden eller passa på o köpa den på lindex!

Nån som vill rapportera hur mycket folk det var idag, i morgon kl 16 anländer 4 glada arbetskamrater för 4 h shopping, hoppas på att man inte behöver använda armbågarna.....

Var på gekås i fredags, gick in kl 16, och herre min gud, har aldirg sett så mycket folk där någon gång. Ändå har jag varit där mitt i juli några gånger. Först hittade vi knappet en parkering, ingen kö in men tok mycket folk i första delen, jag gick raka vägen till barnkläder där det var lugnare. Sen ska vi inte tala om kaoset på leksaksavdelningen. Puh.....Sen fick vi stå i kö i 30 min för att betala. Har aldrig hänt tidigare. Nä, det är inget vidare kul att åka dit är det är så här, vi var helt slut efter 1 ½ h och var beredd att åka hem.
Är det nån här som vet vilka märken av örontermometrar som säljs och vad de kostar på Gekås?
Nån som vet vad en skötbädd kostar och vi vilka mönster de finns i? Är tyget avtagbart och tvättbart?