• sarsparis

Gekås vol 14

majbebbe skrev 2011-03-06 19:50:59 följande:

Vad är skillnaden på en regnoverall och en skaloverall?

En regn overall är oftast gjord i typ galon, medans en skaloverall i något annat vattentät/vattenavstötande material. För att en skaloverall skall vara vattentät bör den ha minst 2000 vattenpelare. En skaloverall brukar också oftas andas.
  • sarsparis

Nån som vet om det finns skal, väska eller annat skydd till en htc telefon. Såg sist att det fanns till iphone, behöver absolut inte vara orginal, bara det passar så är det sak samma......

• sarsparis
    Happiest skrev 2011-03-29 18:16:29 följande:
    Hur är det på fredagar där nere? Har tänkt åka med buss och handla den 15 april.
    vilken tid ska du vara där? vi är alltid där fredagar fast vi kommer runt kl 15, har varit där både på påsklov och höstlov och det har aldrig varit köer in eller ut och lagomt med folk.
  • sarsparis

vet ni om det finns vakuumpåsar att köpa på gekås för att förvara kläder i? vad kostar de isåfall?

• sarsparis
    alberta77 skrev 2011-04-09 11:12:03 följande:
    Tror ni det är många som ska till Ullared på fredag? Vi ska dit i vilket fall men... Jag o gubben ska fira att vi gått ner över 10 kg var med varsitt par nya jeans. Finns det mycket fint påskpynt?
    Jag var där igår och idag. Igår var det lagomt med folk iallfall på eftermiddagen när vi kom runt kl 14. idag var det mycket folk och kö in runt kl 11.
  • sarsparis
    jojojojojo skrev 2011-04-10 19:51:16 följande:
    finns det fortfarande resesängar? (till bebisar/barn)
    pris på dem isåfall? hitta<de inget i pristråden
    Ja de fanns i fredags, pris har jag dock ingen aning om.
  • sarsparis
    littlemisstrouble skrev 2011-04-12 07:29:26 följande:
    mjuka kuddar vet jag finns men hårda har jag inte sett
    Inte vad jag såg i fredags.
  • sarsparis
    maggan75 skrev 2011-04-11 11:09:36 följande:
    Någon som har varit under påsklovet ngn gång alltså v 16 ???  tänkte om det var mycket folk då ??
    Beror på vilken tid på dagen du är där. vi brukar alltid gå in runt kl 15 och då är det helt okej.
  • sarsparis
    Littorina skrev 2011-04-15 07:27:30 följande:
    I måndags köpte jag en Braun Oral B 500 för 349 kr. Sen fanns det även en dyrare variant för 549 (tror jag det var). Fanns även barnvarianter med Disne-motiv. Vet ej pris på dom.
    Barnvarianten kostade 299:-, den som säljs för 349:- är den som många tandläkare rekommenderar. Helt klart värt sitt pris. Kostar minst 399:- i vanlig affär.
  • sarsparis
    N88 skrev 2011-08-05 21:09:17 följande:
    Vi åker upp till Ullared nästa helg och jag undrar över det här med "dagisvantar" och "regnvantar". Är båda helt vattentäta? Vilka är bäst? Vilka rekomenderar ni? Ska man kanske köpa både och?

Hur är utbudet av fleecekläder till barn i stl. 80-92?
    Vi har haft båda, helt värdelösa, håller inte tätt, lägg pengarna på ett par riktigta hestra vantar istället.
  • sarsparis

hur är det med folkmängden nu för tiden? undrar särskilt om helgerna? måste man vara där när de öppnar för att slippa köa?

• sarsparis

Är det helt hysteriskt med folk på Ullared nu? Kan det vara lite lugnare på eftermiddagen?

Svar på tråden Gekås vol 14