• zanna80

Gekås vol 14

Bubblan2 skrev 2010-09-01 22:33:39 följande:
    Jag har bott i Gekås egna stugor och det var superbra. Gick även att köpa frukostpaket eller på en av matställerna vid ingången. :)

Kolla på gekas.se
    Ska åka ner v.39 och bo i ullaredsstugan, råkar du veta när matstället öppnar så man kan köpa ett frukostpaket?
    ♥ Lovisa ♥
  • Bubblan2
    zanna80 skrev 2010-09-02 08:05:53 följande:
    Ska åka ner v.39 och bo i ullaredsstugan, råkar du veta när matstället öppnar så man kan köpa ett frukostpaket?
    Tyvärr inte men mejla bokningen/kundtjänst på campingen, de är super på att ge info.
    Jag påpekade dock för dem att jag tyckte att de kunde lägga ut info om frukosten på hemsidan för vi åkte ju om och handlade först inne på Gekås och sen förbi ICA så vi hade mat men hade vi vetat om fruksoten hade vi tagit den istället för att fixa egen. :)
  • BeaverGiirl

I morgon kl.9 går bilen söderut och slutdestination ULLARED typ ca. 7 timmar senare (63mil att åka) jippi har längtat så himla mycket hela sommaren känns det som.

Listan är klar med allt smått och gott, kläder, leksaker, indredning ja det mesta hemmet saknar. Håller tummarna att utbudet är bra.

• Dissan

På lördag bär det av!!! Äntligen, har en hur lång lista som helst:) Är i v 35 så det står en hel del bebis saker på listan...

Har sett plåtburkar som det står tvåttmedel på när jag har varit där tidigare, någon som vet om de finns kvar? Finns det bara i svart och vitt? Någon som kommer ihåg vad de kostar?

• Fredriks Mamma

Hur mkt gör ni av med på en dag på ullared??

Skulle vilja åka, men "vågar" inte... då det blir så dyrt och jag älskar att shoppa!!

• Dundermamman
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 16:44:21 följande:

Skulle vilja åka, men "vågar" inte... då det blir så dyrt och jag älskar att shoppa!!
    På våren brukar det gå på ca.6 000:- och på hösten 8-10 000:- eftersom det är inköp av vinterkläder och mängder av julklappar
    *Om man söker efter regnbågen får man faktiskt stå ut med lite regn*
  • Enensammamma

Det har aldrig gått på mer än 4000 för mig men då köper jag nästan bara kläder och leksaker. 1300 "bara" sist
  • TheLove

ca 3000:- brukar det gå på för oss... 1000:- för maken, 1000- för sonen, 500:- för mig (hinner ju inte kolla på grejer till mig) och 500:- för heminredning, förbrukningsvaror och liknande... 

• 2barnsmorsa
    Bubblan2 skrev 2010-09-02 11:35:54 följande:
    Tyvärr inte men mejla bokningen/kundtjänst på campingen, de är super på att ge info.
    Jag påpekade dock för dem att jag tyckte att de kunde lägga ut info om frukosten på hemsidan för vi åkte ju om och handlade först inne på Gekås och sen förbi ICA så vi hade mat men hade vi vetat om fruksoten hade vi tagit den istället för att fixa egen. :)
    Har ngn mailat kundtjänsten ang frukostpaket?
    om ngn har gjort det kan ni inte skriva svaret här.
    Eller ska jag maila och fråga och sedan skriva svaret här.

http://lindadahlgren.blogg.se/
  • Jojsie

någon har sagt 1000kr/timme man är där, och det har stämt väldigt bra på mig de gånger jag varit där... så denna månaden ska vi bara va där 3-4 timmar, hoppas det innebär en lite mindre tom plånbok då ;)
Svar på tråden Gekås vol 14