• kattengustav

Gekås vol 14

Jag vet att många frågat detta tidigare, men då har jag inte tänkt köpa det, men nu undrar jag vad lego eller Duplo lego kostar på Gekås? Det vanliga legot ska bara vara bitar inte några bilar eller nått sånt. Tacksam för snabbt svar.

• Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-13 20:54:58 följande:
    Nyss hemkommen!! Tyvärr lär jag meddela att tripptrapp stolen e SLUT De hade visningsexet farmme igår - men inga kartonger - å idag var visningsexet också borta Kul..... Men kom ju hem med en massa annat! Orkar dock inte plocka upp idag, men imorn! Ska fota det intressantaste å lägga upp som film på min blogg imorn för dem som vill se! Ang sulkyn (den är mest svart men med beiga detaljer/ränder förresten!) så provkörde sambon den lite - å han tycker att den nästan är som carenan - lite, lite "skraltigare" kanske - men han tycker den verkar helt ok!
    Har kollat upp med en kompis som jobbar på Gekås sen 10år tillbaks..
    hon ska undersöka saken i veckan om stolen kommer in igen.
    Mest troligtvis gör den det precis som om spjälsängen, vaggan eller liknande tar slut!
    Sådant tillhör nu mera deras standardsortiment
  • Du och Jag ver2
    Kaerleksbarn skrev 2010-03-14 22:00:37 följande:
    Har kollat upp med en kompis som jobbar på Gekås sen 10år tillbaks.. hon ska undersöka saken i veckan om stolen kommer in igen. Mest troligtvis gör den det precis som om spjälsängen, vaggan eller liknande tar slut! Sådant tillhör nu mera deras standardsortiment
    vad bra! Dock så dröjer det ett år innan vi åker dit igen... (har 50mil enkel resa) Men säkert andra som vill veta!!!
    http://duochjag.babyblogg.se http://delatezz.blogg.se
  • Kaerleksbarn
    Du och Jag ver2 skrev 2010-03-14 22:05:36 följande:
    vad bra! Dock så dröjer det ett år innan vi åker dit igen... (har 50mil enkel resa) Men säkert andra som vill veta!!!
    Ja jag själv är bland annat i stort behov av stolen.
    Kollade på Lekcenter igår och där kostar de 1500-1700kr beroende färg!
    Tyvärr begär folk minst 600-800kr på Blocket.
    Ska till Gekås i slutet på April men tänkte kolla om min kompis kan köpa en i värsta fall, stor risk de tar slut igen misstänker jag...
  • appius81
    Mammiztill2 skrev 2010-03-14 21:09:25 följande:
    ja några bikini/baddräkter hade de väl fått in för vuxna.De var en del uv skydd badkläder till barn, typ jello kitty, bad trosor. Minns inte vad de tog för baddräktterför barn då ja inte kikade på sånt då jag köpte ett sett innan jul.Till vuxna tittade jag inte då ja inte hann. hade bara 5 timmar på mig
    Jag köpte en baddräkt till min dotter idag i strl 110/116 och den kostade 49.95. Verkar vara samma kvalitét som på de flesta badplagg!
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Olivia ♥ღ¸.?°¯)★
  • iAnnaMaria
    Theina skrev 2010-03-14 19:54:56 följande:
    Hej ullared-nördar jag undrar om det finns barbapapagrejer? typ dregelhaklapp? mössa? saccosäck? mm.. tacksam för svar..  Och har de fått in sommarkläder??
    Japp dom har alla barbapappa grejerna... Dreggellapp, gardiner, handdukar, påslakan, filtar, saccosäck.....
  • Shoppingtokig

Någon som vet om det finns små möbler typ bord & stolar till barnrummet?

Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Bambusa

okej, tack... kan man hyra spjälsäng?? har en resesäng, men hon får panik av den, inte så lyckat att ha en 15månaders i soffan.. {#lang_emotions_baby}

bumbi skrev 2010-03-14 20:06:34 följande:
    vi bodde på motellet inatt ;) tyckte att det var helt ok, ett rum med 4 bäddar (två bäddar i en hörnsoffa och två bäddar ovanför), toalett och dusch, kylskåp, mikro och tv fanns oxå. Ganska litet men räcker gott och väl :) Parkeringsplats precis utanför, mycket nära till Gekås - gångavstånd. Helt klart värt pengarna :)
  • Sagalin
    appius81 skrev 2010-03-14 22:59:26 följande:
    Jag köpte en baddräkt till min dotter idag i strl 110/116 och den kostade 49.95. Verkar vara samma kvalitét som på de flesta badplagg!
    Det var billigt!
    Både jag och barnen behöver nya badkläder denna säsong, det värsta är att man själv måste prova bikini, till barnen tar man bara en storlek...
    villanordaker.blogspot.com
  • Trolovade

Såg i en tråd att gekås säljer liknande tripp trapp stol, någon som vet var dom kostar? Och finns det barnvagnar på gekås? Antar inte, men kan ju alltid fråga!

Svar på tråden Gekås vol 14