-
Vill du lägga in en bild på skostället, vore det bussigt?Zodic skrev 2010-03-15 20:48:25 följande:long time no see! :Dja hör ingen av sig innan dess så vore det fina fisken!! :)
-
Ja ni hade verkligen otur, ni skulle bett om den redan första dagen!Du och Jag ver2 skrev 2010-03-15 18:54:51 följande:åh men åh! Vaddå otur vi hade då!!! De skickar väl inte sånna hem till en skulle jag tro!??! Eller!?
Så hade ni antagligen fått köpa visningsexet.
Men mest troligtvis hade de fler på lager men inte hunnit packa upp, brukar va så
Ingen aning om de skickar hem till folk, blir nog rätt dyrt med frakt på en stol... -
jo, fast det var lite skamfilat - så det ville vi nog inte ha ändå!Kaerleksbarn skrev 2010-03-15 21:39:18 följande:Ja ni hade verkligen otur, ni skulle bett om den redan första dagen! Så hade ni antagligen fått köpa visningsexet. Men mest troligtvis hade de fler på lager men inte hunnit packa upp, brukar va så Ingen aning om de skickar hem till folk, blir nog rätt dyrt med frakt på en stol...
Jo, det blir nog det - har mailat och frågat iaf - så får vi se om de svarar! -
Okej, typiskt ni inte frågade i alla fall!Du och Jag ver2 skrev 2010-03-15 22:04:21 följande:jo, fast det var lite skamfilat - så det ville vi nog inte ha ändå! Jo, det blir nog det - har mailat och frågat iaf - så får vi se om de svarar!
För oftast har de bara inte hunnit fylla på när det gäller standardvarorna..
hoppas de kan skicka en stol istället -
Hej!
Jag undrar om ni vet om det finns mammakläder på gekås? OM - är de något att ha? (inte tantiga alltså).
och så undrar jag om det finns locktänger med tjockare rulle (alltså så man får tjocka lockar och inte korkskruvar liksom)
tacksam för svar eftersom svärmor ska dit snart! -
Kika hastigt förbi och ville meddela att jag var på gekås i lördags och shoppade loss, men vill dit igen;) ångra att man inte köpte en del saker då man stod på gekås och fundera tills man fick beslut ångest och strunta i det men ångra det nu. Hitta så fina köksgardiner billigt som jag ville ha men dom ligger kvar nere på gekås:( *dumma dumma mig*
Hitta för övrigt massa fynd till sambon mig själv och dottern med kläder och leksaker =) -
Och just det! Finns det Barbie grejor till barnen?
-
mammakläder finns, men JAG tycker inte det e några snygga kläder, köpte ett två pack gördlar (tror jag det heter) sånna du har under andra linnen så att magen inte syns... det va det enda..Tiger1977 skrev 2010-03-15 22:21:57 följande:Hej!Jag undrar om ni vet om det finns mammakläder på gekås? OM - är de något att ha? (inte tantiga alltså).och så undrar jag om det finns locktänger med tjockare rulle (alltså så man får tjocka lockar och inte korkskruvar liksom)tacksam för svar eftersom svärmor ska dit snart!
-
Mammautbudet är så olika hela tiden!Tiger1977 skrev 2010-03-15 22:21:57 följande:Hej! Jag undrar om ni vet om det finns mammakläder på gekås? OM - är de något att ha? (inte tantiga alltså). och så undrar jag om det finns locktänger med tjockare rulle (alltså så man får tjocka lockar och inte korkskruvar liksom) tacksam för svar eftersom svärmor ska dit snart!
När vi va där i april och aug då jag va gravid tyckte jag det fanns massor fint
Men sen fanns det faktiskt minst lika mycket vanliga tunikor, klänningar osv på damavdelningen som fungerade bra utanpå magen...
När det gäller locktänger finns det alla möjliga varianter o märken -
Ang mammakläder så tycker jagderas linnen är väldigt bra, perfekt att amma med sen också!
jag har hittat bra leggings där också, väldigt prisvärda :)
men inga fantastiska plagg, mer basgrejer.
lägger upp bild på skostället asap!