• Villemol

Gekås vol 14

Hej!
    Sonen är galen i Bakugan och Gormitis...
    Ngn som vet om det finns på Gekås och ungefärliga priser?

Inredning till barnrum typ lampor, gardiner och dyligt, ngn som köpt sådant och har bilder på det? Vi ska flytta och vill köpa lite kul till barnens rum nu när de inte behöver dela längre .

• Zodic
    Är det någon från gbg-området som ska till gekås snart och skulle kunna göra mig en tjänst? :)

Var där förra veckan och köpte ett så himla bra skoställ som kan hänger över en dörr. perfekt för mig med väldigt många skor, så det kan jag verkligen rekommendera er!! :)

Helt enkelt så braatt jag behöver ett till! :)
  • Wallmo
    Zodic skrev 2010-03-15 14:17:58 följande:
    Är det någon från gbg-området som ska till gekås snart och skulle kunna göra mig en tjänst? :) Var där förra veckan och köpte ett så himla bra skoställ som kan hänger över en dörr. perfekt för mig med väldigt många skor, så det kan jag verkligen rekommendera er!! :) Helt enkelt så braatt jag behöver ett till! :)
    Har varit på jakt efter ett sånt. Du har ingen bild på det? Ska tyvärr inte till gekås inom överskådligt tid...
  • Zodic
    Wallmo skrev 2010-03-15 14:21:29 följande:
    Har varit på jakt efter ett sånt. Du har ingen bild på det? Ska tyvärr inte till gekås inom överskådligt tid...
    kan fixa!
    det ryms 18 par så det är väldigt effektivt.. vet att dom sålt liknande på ellos innan men dom tog slut väldigt fort.
  • Littorina

Jag ska snart till Gekås!! Jag var där för tre år men kommer inte ihåg riiktigt vad dom har.

Finns det tex mattor? Jag skulle vilja ha en snygg grön rund matta till vår soffgrupp.

Har dom Natusans barnschampo? Nu när barnen vill hjälpa till går det åt en del och det vore trevligt att spara lite pengar på inköpet.

Har dom snygga påslakan till dubbeltäcke? Vi har bara ett, jobbigt när det ska tvättas...

Jag har tre timmar på mig. Känns nästan lite stressigt. Skulle även vilja titta i de andra butikerna runt omkring. Finns det info nåntans om vad det finns för butiker? Jag har letat men inte hittat. Jag läste nånstans på FL om frisöroutlet. Finns det? Min hårbotten tycker bara om två snordyra schampon. Vore toppen om jag kunde hitta dom där.

Det ska bli så roligt!!

• winters

Frågade för ett tag sedan vad dynan till Tripp trapp-stolen kostade. Nu har jag varit där och kan meddela att den kostade 60 kr och funkar fint även till Stokke-stolen.

Annars kan jag som alla andra rekommendera skaloverallen, blev två nya som fick flytta med oss hem. Har precis börjat använda den som köptes förra året och är helnöjd!

Oscar 091001
  • avilo
    Zodic skrev 2010-03-15 14:50:49 följande:
    kan fixa!det ryms 18 par så det är väldigt effektivt.. vet att dom sålt liknande på ellos innan men dom tog slut väldigt fort.
    Låter ju jättebra. Lägger du bilden i ditt bildgalleri då?
  • Villemol
    avilo skrev 2010-03-15 15:40:44 följande:
    Låter ju jättebra. Lägger du bilden i ditt bildgalleri då?
    Åh, jag vill också se !
  • Bubblan2

Yes!
    Fick just rapport från sonens dagma´mma.
    Hon sitter i en fullpackad bil, på väg hem från Ullared, och i en av påsarna ligger det en blå skaloverall till min son! :)

Tack alla ni som svarat på mina frågor om var och ur osv... Hon hade inte problem att hitta.

• Smultronhjärta
    Bubblan2 skrev 2010-03-15 18:05:48 följande:
    Yes! Fick just rapport från sonens dagma´mma. Hon sitter i en fullpackad bil, på väg hem från Ullared, och i en av påsarna ligger det en blå skaloverall till min son! :) Tack alla ni som svarat på mina frågor om var och ur osv... Hon hade inte problem att hitta.
    Vad bra
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Gekås vol 14