• Krabbolina

Gekås vol 14

Trolovade skrev 2010-03-15 08:34:32 följande:
    Såg i en tråd att gekås säljer liknande tripp trapp stol, någon som vet var dom kostar? Och finns det barnvagnar på gekås? Antar inte, men kan ju alltid fråga!
    barnvagnar finns i tre olika modeller.
    Jag köpte deras sittvagn för snart två veckor sedan för 529 kr och jag är helnöjd än så länge och Lukas gillar att åka i den.

Sen fanns det en liggvagn för 1800 tror jag, vet inte om det både ligg och sittdel i den.

Tyvärr kollade jag inte in de två andra vagnarna eftersom vi bara skulle ha en sittvagn. Och egentligen var det inget planerat köp, men vi klämde och kände och bestämde oss fort för den.
  • kattengustav
    Såg i en tråd att gekås säljer liknande tripp trapp stol, någon som vet var dom kostar? Och finns det barnvagnar på gekås? Antar inte, men kan ju alltid fråga!
    Vi köpte liggvagnen förra året och gav runt 1500 kr för den och det är både sitt och mjuklift till den. Den har varit jättebra, som en vanlig vagn inga problem alls. Den är svart, sen kan man byta vissa ditaljer så att den blir röd, grön, grå eller blå.

Någon som vet vad Duplo kostar?
  • Elins mamma 2010
    stolen kostar 549 kr enligt de som varit där
    BF 100904 - Längtar!
  • Trolovade
    Elins mamma 2010 skrev 2010-03-15 09:52:19 följande:
    stolen kostar 549 kr enligt de som varit där
    Åh, tusen tack, är väl den som är mest intressant iaf
  • jojojojojo

jag köpte bikinis tillbarnen när jag va nere förra veckan för 19.90:-
    kanon, å barnen gillade dem...
    dock fanns det inte en storlek, så nu e det beställt på hm till henne för 129:-

lite skillnad, men om man slår ut det på tre så blir det inte så mycket iallafall

BF 2010-06-28
  • Elins mamma 2010
    Trolovade skrev 2010-03-15 10:18:04 följande:
    Åh, tusen tack, är väl den som är mest intressant iaf
    men det står några sidor bakåt i tråden att den just nu är slut...
    BF 100904 - Längtar!
  • Kaerleksbarn
    Enligt en tjej i tråden som va på Gekås i helgen tog stolen slut i förra veckan.
    Men en kompis till mig som jobbar på Gekås ska kolla upp det idag..
    om den kommer in igen, vilket hon mest troligtvis trodde eftersom det är standard
  • Mamma Tes

Det är väl inte de äkta tripp trapp stolarna - stokke, som dom säljer?

www.tesansblogg.blogg.se
  • Krabbolina
    Mamma Tes skrev 2010-03-15 12:57:50 följande:
    Det är väl inte de äkta tripp trapp stolarna - stokke, som dom säljer?
    nej.
Svar på tråden Gekås vol 14