• Sagalin

Gekås vol 14

Några frågor om den omdiskuterade skaloverallen,

Storlekar är det 80,90,100 eller 92, 98, 104 osv?

Stora eller små i storleken?

Vet någon om det finns pyjamas i storlek 92 eller 98 med dragkedja framtill?
    Barnens kusin fyller år till helgen och han önskar sig en pyjamas med dragkedja.
    På H&M, Lindex och liknade finns dessa bara upp till stl 86.

villanordaker.blogspot.com
  • Smultronhjärta
    Sagalin skrev 2010-03-17 05:58:12 följande:
    Några frågor om den omdiskuterade skaloverallen, Storlekar är det 80,90,100 eller 92, 98, 104 osv? Stora eller små i storleken? Vet någon om det finns pyjamas i storlek 92 eller 98 med dragkedja framtill? Barnens kusin fyller år till helgen och han önskar sig en pyjamas med dragkedja. På H&M, Lindex och liknade finns dessa bara upp till stl 86.
    Vanliga storlekar och de går upp till 104! Enligt mig är de små.

Pyjamas med dragkedja har jag inte sett där,däremot har jag köpt flera sådana till sonen i stl 98 på Polarn o pyret
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • AochJsMamma
    jojojojojo skrev 2010-03-16 20:44:19 följande:
    hehe... de låg på kortsidan av alla bilar å så, jag la abra märke till dem för att jag va precis där när bonusen ropa på mig å då fastnade jag precis brevid dem
    Då ska jag ta en titt där nästa gång, tack!
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • wema81

här hittade jag er allt... ni kan ju säkert allt om Ullared.

Jag ska dit för första gången nu i vår och undrar om det finns nån som kan rekommendera ett bra o billigt boende. Vi ska åka hela familjen dvs två vuxna o två barn 6 och 8 år.

• Greksmurfen

hejhej.. åh längtar till gekåstrippen som antagligne blir den 10april lååååååååångtid... men har vägaran förbi när det e dax för mässai gbg så då får man passa på=)

mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Smultronhjärta skrev 2010-03-17 06:39:33 följande:
    Vanliga storlekar och de går upp till 104! Enligt mig är de små. Pyjamas med dragkedja har jag inte sett där,däremot har jag köpt flera sådana till sonen i stl 98 på Polarn o pyret
    jag har köpt med dragkedja till maxen där... MEN den blev rätt lustig så fort jag tvättat den =S.. så den åkte ur hans klädlåda rätt snabbt tyväärr..... annars så är u dem med tryckknappar bra =) 50kr =)
  • Greksmurfen
    wema81 skrev 2010-03-17 07:39:55 följande:
    här hittade jag er allt... ni kan ju säkert allt om Ullared. Jag ska dit för första gången nu i vår och undrar om det finns nån som kan rekommendera ett bra o billigt boende. Vi ska åka hela familjen dvs två vuxna o två barn 6 och 8 år.
    gekås camping??, de har ju stugor, hus etc.. en stuga för 4 kostar runt 1100kr för alla för typ 2 dagar... gå in på gekås hemsida=)..
  • Lisa1976

vet ni om Gekås säljer tröjor och pyamaser med Thomas tåget, byggare bob och iggle piggle (drömmarnas trädgård)?
    Har hittat annonser på Tradera och dom är ju jättegulliga! Men det är ju billigare att köpa på Gekås om dom finns där.

• Bambusa

vi ska med dit för första gången, och vi ska bo på motellet,nära och bra...
     http://www.gekas.se/Motell/tabid/201/Default.aspx

wema81 skrev 2010-03-17 07:39:55 följande:
    här hittade jag er allt... ni kan ju säkert allt om Ullared. Jag ska dit för första gången nu i vår och undrar om det finns nån som kan rekommendera ett bra o billigt boende. Vi ska åka hela familjen dvs två vuxna o två barn 6 och 8 år.
Svar på tråden Gekås vol 14