• Kaerleksbarn

Du och jag:
    Gud så mycket fint du köpt!
    Alla klänningar/linnen/tunikor va ju superfina
    Klänningen för 9.90kr.. va den verkligen på damavdelningen?
    Blir sååå sugen på att åka nu när man ser allt fint som finns, på både dam o barn

• Åsa
    Lisa1976 skrev 2010-03-17 09:07:41 följande:
    vet ni om Gekås säljer tröjor och pyamaser med Thomas tåget, byggare bob och iggle piggle (drömmarnas trädgård)?Har hittat annonser på Tradera och dom är ju jättegulliga! Men det är ju billigare att köpa på Gekås om dom finns där.
    Byggare Bob hade de i november, de andra vet jag inte. Har för mig jag gav 75 kr för ett set om byxor och huvtröja.
  • wema81

tack för tipsen om campingen med alla deras möjligheter men tänkte mest på privata ställen...

• Ekorrfamiljen

Är det någon här som provat hemkörningstjänsten? Hur fungerade det i så fall, tog det lång tid att få varorna?

Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Sagalin
    Smultronhjärta skrev 2010-03-17 06:39:33 följande:
    Vanliga storlekar och de går upp till 104! Enligt mig är de små.Pyjamas med dragkedja har jag inte sett där,däremot har jag köpt flera sådana till sonen i stl 98 på Polarn o pyret
    Tack för svar!
    villanordaker.blogspot.com
  • Mamma 85a

Hej på er Brukar vara här inne och kika...undrar en sak. Ska till Ullared i Maj och fylla på barnens garderober, ungefär hur mycket kostar T-shirts och jeans där från storlek 92?

• HelleBelle

hej hej
    ser några varit på gekås i år. Har vår/sommar kläderna kommit in?
    tack.

Svar på tråden Gekås vol 14