Inlägg från: annkar78 |Visa alla inlägg
  • annkar78

fler än jag som väntar med spänning?

Åh men vad skönt att höra att ni äntligen fått en tid för utredning! jag håller båda tummarna och skickar alla positiva vibbar för att det snart skall ge resultat för er! Jag är jätte glad för att ni äntligen får komma dit. Förstår det måste vara en enorm frustration!

Någon annan som har tagit ett test? Hur går det för er?

• annkar78

mrs T nej jag kan tänka mig att det är frustrerande. Hur länge har ni försökt att få barn?

• annkar78

Det är klart att det kommer att lösa sig, oroa dig inte för det! Inom 1 år har de flesta blivit gravida! Har läst att vissa har blivit hjälpta av att äta Rosenrot för att bli gravid. Vet inte om det stämmer men vissa här på FL förespråkar det varmt!

Jag skulle kunna sova 24 timmar om dygnet just nu känns det som!

• annkar78

hej, nope får vänta till den 9 april! Jag sover och äter under tiden jag väntar! Hur går det för dig?

• annkar78

jo jag måste säga att jag mår bra hittills. Känner bara pyttelite illmående om jaa glömmer att äta tillräckligt ofta. Håller tummarna för att det fortsätter så, men det kan ju sätta igång om ett par veckor. Lite ont i magen på kvällarna, som riktigt kraftig mensvärk och trött som tusan men det är verkligen ingenting som besvärar mig. Jag är bara överlycklig över att jag är gravid. Hormonerna hoppar fortfarande runt och gråter minst en gång om dagen!
    Åh jag håller tummarna och kommer att vänta med spänning på denna månads resultat för dig!!! Massa lycka till

• annkar78

Klart jag kommer att uppdatera er om ni vill höra!! Jag tänkte massor på barn och för oss funkade det ändå! Tror det kanske är skillnad om man blir stressad av det, det belv aldrig jag samt att jag verkligen prioriterade att min kropp och mitt psyke var på topp när det var dags. Jag inbillar mig att det hjälpte till. Det kommer att gå bra för er också!!!

• annkar78

Hej tjejer!
    Casham låter trevligt med utlandssemester! Själv har jag just insett att jag kommer att ha ca 3 mån på mig att komma i form och i bröllopsklänningen. Wonderchild och Casham ni som har barn sedan tidigare, har ni rest med era barn när de varit mkt små? JAg känner mig ganska lugn, min sambo däremot oroar sig lite för det. Erfarenheter tas tacksamt emot.

Idag har jag hälsat på ett par vänner och för första gången träffat deras andra barn på 6 veckor!! Yisses så söt, han fick vara hos mig hela tiden och låg och sov på mitt bröst. Kan knappt förstå att jag förhoppningsvis har en egen sådan om 7 ½ - 7 mån. För övrigt kan jag berätta att jag övergått från att få gråtattacker till att ha fått två riktiga "ilsk-attacker". Idag började en "kärring" skälla på mig i parkeringshuset för att jag stått bakom en bil och väntat på platsen, hon var otrevlig och jag som brukar kunna ta sånt fick ett litet utbrott och kallade henne kärring och responderade henne med att hon var dum i huvudet när hon skällde på hur oförskämd jag var helt utan anledning. {#lang_emotions_djavulsk} *skäms*

• annkar78
    casham skrev 2010-03-10 07:09:13 följande:
    alltså min pojk var 8 månader första gången han var och flyga, sen så var jag gravid med tösabiten då vi hade bokat en semester till tunisien, men avbokade för att jag var så rädd för missfall =/ kanske låter löjligt, eftersom det sägs att flygning inte alls kan påverka det...en men löjlig som man är så fick jag kalla fötter...var dessutom så tidigt i graviditeten som vi skulle flyga. Det ska du få se sen när bebisen kommer att det är det mest underbara lilla varelsen som man har liggandes på sitt bröst :) såååå underbart! Rätt åt tanten att du fick skälla ut henne lite ;) avreagera dig på främlingar istället för på din karl! :P
    nej jag kommer heller verkligen inte att vilja flyga när jag är gravid! Man blir nästan lite överförsiktig med allt! Så jag förstår verkligen ditt beslut där! Planerat är ju att bröllopet skall äga rum i Thailand den 12 mars nästa år. Bebisen kommer då att vara 3-4 mån beroende på när den beräknas komma. Finns det risker med att åka med en så liten?
    Haha jo jag känner att jag heller skriker på ngn som förtjänar det en helt oprovocerat, dock lite scary när man känner man tappar den kontrollen man brukar ha!
  • annkar78

Lycka till med era plussande tjejer!

• annkar78

ja tack den börjar kännas lkite mer som en baby än bara som ett plus nu faktiskt!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?