Inlägg från: annkar78 |Visa alla inlägg
  • annkar78

fler än jag som väntar med spänning?

Hallå!!!
    Hoppas att ni mår bra! Jag mår bra om man bortser från extrema hormonrubbningar, jag är ett monster! Jag började gråta igår i ett köpcentrum när jag såg en man i rullstol, imorse när jag tittade på min kusins baby annons och brevid fanns en pojke med downs syndrom. Ja jag gråter för det mesta kan man säga!
    Igår fick jag redan gå och köpa mamma byxor för min mage har blivit så stor, det skall ju inte ens synas ännu!!!!
    Jag tror på allvar att det kan vara tvillingar för jag ser ut som jag är i 4e månaden. Jag är överlycklig över att vara gravid men det känns som att allt går så snabbt! jag trodde jag skulle få ha ett par månader utan att det skulle synas. Vi skall på bröllopet med min sambos släkt om tre veckor och inser att vi kommer att behöva berätta för alla då då jag inte kan dölja magen... Skall idag försöka boka in ett privata ultraljud nästa vecka!

Hoppas att allt är bra med er också! 

• annkar78

tråkigt att du fick ett sånt bemötande men jag känner igen det. Helt enkelt därför jag valde att vända mig till en privat barnmorskemottaning och skall även göra ett VUL p åprivat klinik innan jag skall dit. Jätte tråkigt när man möts med skepsism och att man är inbillningssjuk! Lycka till och hoppas att det ordnar sig!

• annkar78

håller tummarna för fullt! när ska du ta test????

• annkar78

gud så spännande! jag håller som sagt tummarna hårt som tusan! JO tack jag mår bara fint. Jag är bara så vansinnigt trött, är jätte glad över att jag inte mår illa och kräks och är tacksam så länge det varar! Magen är så sjukt stor!!! Och jag pratar inte om en liten bula nu utan den är stor enda nerifrån och upp! Känns helt galet måste jag säga. Tror du att du kommer kunna hålla dig att testa till nästa vecka?

• annkar78
    vickey skrev 2010-03-18 14:45:34 följande:
    väntar också med spänning
    Välkommen in i tråden! Åh spännande!!! När skall du testa?
  • annkar78

haha ja det är ju inte det enklaste att vänta! Man är ju så sjukt nyfiken!!! Har ni försökt länge?

• annkar78

ja men du jag kan försöka ta en bild med mobilen, vänta skall jag nog kunna ordna det!

• annkar78

Nu finns den där! Hmm enligt obekräftade uppgifter v 7

• annkar78

la till en bild till där man ser mina ben lite också, kankse lättare att se i proportion då!

• annkar78

hmm jag valde "alla" men skall kolla igen!

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?