fler än jag som väntar med spänning?
en till nybörjar fråga!! vad är BIM??? har inte lärt mig alla förkortningar folk svänger sig med här på sidan
en till nybörjar fråga!! vad är BIM??? har inte lärt mig alla förkortningar folk svänger sig med här på sidan
Tråkigt att höra Wonderchild! men vad skönt att du har blivit lovad en remiss om det inte blir något nu. OCh du kan ju faktiskt ha testat för tidigt! Jag håller alla tummar och skickar positiva tankar till er!!
Jag är inte orolig ännu. Tog ut min mens förra månaden och ringde barnmorskemottagningen som sa att mensen kan hoppa över i samband med det. Tror jag hade ÄL för några dagar sedan så jag väntar en vecka. Visar jag fortfarande neg och mensen inte har kommit då tänker jag ta kontakt med barnmorskemottaningen!
ah det kankse inte är en dum idé att göra det iaf. Hur använder man dem?
Shit vilken nybörjare!
Tro mig jag kommer hänga på dörren och tvinga in mig om den inte har kommit om ngn vecka!
hihi konstaterade nyss att vi är en blivande läkare, en sjuksköterska och en socialpedagog i den här tråden! Hmm undra vad "fler?" jobbar med!
haha jag ser det bara som ett bra komplement till vår annars lite "stiffa" grupp! är för mångfald!
förresten kan man göra en tråd privat? KÄnner att ju längre vi pratar blir det mer personligt och jag iaf har lite svårt att prata om vad jag gör i mitt jobb när det är en öppen tråd. Vad säger ni?
prefekt!! vi fortsätter diskussionen där! :)
de har tagit bort den... var inne och kollade! men aa ja, vi får fortsätta här! jag får tänka till hur jag skriver och svarar istället. Haha det låter nog jätte skumt men har hänt en sak med mitt företag som skall upp i rätten snart (vi har blivit utsatta) och jag vill inte att någon skall kunna härleda mig när jag skriver här. Yisses anledningen till att jag är här och pratar är ju att jag inte vill att alla i närheten skall veta att vi planerar och försöker, det vill jag ha för oss ett tag till!