fler än jag som väntar med spänning?
just det! jälva förvirringen igen, är jag gravid kommer jag att skylla på den i efterhand.
Men om du köper den ikväll så tar du imorgon bitti annars måste du vänta till lördag med att testa.
just det! jälva förvirringen igen, är jag gravid kommer jag att skylla på den i efterhand.
Men om du köper den ikväll så tar du imorgon bitti annars måste du vänta till lördag med att testa.
nope,,, jag är lite känslig för sånt, jag var livrädd när jag skulle sätta in min spiral och gör inga egna efterforskningar när det kommer till mina äggstockar eller livmoder!
Hör till den katagorin människor som hyperventilerar och nästan svimmar när jag går till gyn... jag vet det är fånigt och jag har blivit bättre på att hantera det men fortfarande inte bra.
Hade otur med en gynekolog när jag var tonåring och i samband med att jag hade en äggledarinflammation kom denna fobi. Jag kommer att få jobba hprt med detta när jag blir gravid.
ah tack så mycket för din förståelse!
vi håller tummarna för dig också! vi håller självklart tummarna för alla!!
Min sambo kommer hem på måndag efter en veckas skidåkning och jag vill gärna vara klar med mitt neurotiskt undrande!! Känns som att jag har lite enklare att förklara mina små gråt och arg utbrott och annat gnällande om jag är gravid! har lovat att sluta gnälla om jag är det också, känns som att alla symtom och konstiga kroppsreaktioner är ok om det visar sig att jag är gravid men om allt bara beror på en icke kommen mens och ngt annat skit ja då blir jag sur på rikigt!
Som sagt jätte roligt om det skulle vara så men jag är helt ok med att få vänta ett par månader till, jag vill bara veta och slippa känna mig helt personlighets förändrad utan anledning!
Kram på er
nej jag fick ju inte det, men jag var och köpte ett test och visar det också neg imorgon tänker jag åka till barnmorskemottagningen och se om de kan klämma in ett blodprov på mig! för är jag inte gravid vill jag gärna kolla upp varför jag inte får min mens och vad detta illa mående beror på... Och så tänker jag köpa ÄL test bara för att försöka få ngn koll på det här...
har du köpt ngt test idag?
HAha jo och jag måste ha ngt annat än mig själv att få skylla på!!
men ta ett test!!! du räknar inte med att vara gravid nu så det kan ju inte skada eller hur
åh vilket bra förslag!! och förresten de man kan köpa på nätet är jätte billiga! har sett för typ 20 kr.
hmm jag fick en länk, tror den hette billiga test
nu är det kväll= jag är blossande röd i ansiktet, illa måendet börjar komma i vågor över mig! alltså är jag inte gravid så spökar min kropp något fruktansvärt med mig alltså!! Magsjuka brukar väl iaf inte komma som enbart illa mående och bara på kvällarna?
ja det borde du verkligen göra. RFSL test som jag har köpt kostade typ 59 kr.