fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
AlexandraH,
vem frågar du?
Den jag pratade med igår, som hade mycket gemensamt :)
hehe det va jag det 
jag vet inte när jag ska testa, men väntar iaf tills samma dag som mensen ska komma.
dudå?
jo samma här tror jag... Har iof köpt ett test som heter testa tidigt där man ska kunna testa en vecka innan men jag väntar nog till tre dagar innan eller något. då blir det alltså den 20 mars
okok.
ja jag känner att jag inte vill testa för tidigt, testar helst när jag gått över om jag inte får mensen.
men det är ju en smak sak 
Jo men det är ju så svårt att vänta!! :D Det bästa vore väll endå det så man kan känna sig säker...
klart att det är svårt o vänta hehe.
men precis som du skrev så är det för att jag vill känna mig säker. därför jag vill vänta även om jag håller på o krypa ur skinnet för att jag vill testa 
Aa det skulle va en sån dröm att få plussa! Jag kan inte fatta ens!
HOPPAS!!!! Hoppas vi båda får plussa!!
vad gullig du är!
ska hålla tummarna för att du får plussa här om några veckor 
ja men tänk va kul o vi båda plussar! då kommer ju bebisarna o födas nästan samtidigt om allt går som det ska 
Ja det vore ju riktigt kul! Då kan vi ju skriva under hela grviditeten och stötta varandra lite :) Nu har jag iaf ägglossning det känner jag!! Men pojkvännen jobbar, ska nog skicka hem honom
Har ju iof hört att dom där små fiskarna kan överleva något dygn?