• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • casham

nädå har inte övergett tråden , har bara inget att  uppdatera med =/ har ju jusat haft mens så ska väl vänta in nästa ögglossning, och det är ju ett tag dit, men är osäker oom vi ska göra ett fösök denna månaden eftersom vi har bokat utlandssemester i juni.

• Anonym (fler?)

Mrs T,
    testa o ring båda två o hör va dom säger. det tycker jag iaf {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

casham,
    vet hur det känns.. inge kul alls när mensen kommer när man hoppas så mycket på att den inte ska komma..
    när tänkte ni försöka igen isf då?

• AlexandraH

Jag och min sambo började för bara några dagar sedan! Jag har ägglossning nu så hoppas på att det blir något :) Skriv gärna! Vill ha någon att prata med

• Anonym (fler?)

AlexandraH,
    ohh va spännande o välkommen till tråden!{#lang_emotions_laughing}
    hoppas att det tar sig! första gången ni försöker?

• AlexandraH

Ja det är första gången och jag har väntat i snart två år! Nu äntligen vill min sambo eller VÅGAR rättare sagt! Känns som jag väntat så länge nu så vill bara att det ska gå snabbt :) Är du gravid eller jobbar du på det?

• Anonym (fler?)

AlexandraH,

va roligt att han äntligen vill!{#lang_emotions_smile}
    varit tillsammans länge? tänkte eftersom du väntat snart två år hehe.

nej jobbar på det {#lang_emotions_smile} hade äl igår {#lang_emotions_smile}

• AlexandraH

Jag med, igår eller idag :D Ska vi följas åt?
    Vi har varit tillsammans i över 4 år, hur länge har du varit tillsammans med din? Har du barn och hur gammal är du?

• Anonym (fler?)

hehe då är vi ganska lika i äl osv med andra ord {#lang_emotions_smile}
    eller, jag tror jag hade min äl igår, fick sån där konstig flytning iaf o va jag fattat det som så är det under äl man har den hehe.
    det kan vi göra {#lang_emotions_smile}

ok. vi har varit tillsammans i lite drygt 2 år.
    nej har inga barn sen förut. har ni?
    jag är 22, du?

• AlexandraH

Vi har inga barn och jag är också 22 :) Vad har vi mer gemensamt? Barnlängtan antar jag :D Röker du? Det gör jag och måste sluta, skulle aldrig kunna röka med ett barn i magen

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?