• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • annkar78

hej, nope får vänta till den 9 april! Jag sover och äter under tiden jag väntar! Hur går det för dig?

• Anonym (fler?)

annkar78,
    aha ok {#lang_emotions_smile}
    det gör du rätt i!{#lang_emotions_smile} hehe
    hur mår du annars? inte blivit massa illamående o så?
    jag kör på, ska ha äl här nu i dagarna (om jag inte rentutav har det idag) {#lang_emotions_smile}

• annkar78

jo jag måste säga att jag mår bra hittills. Känner bara pyttelite illmående om jaa glömmer att äta tillräckligt ofta. Håller tummarna för att det fortsätter så, men det kan ju sätta igång om ett par veckor. Lite ont i magen på kvällarna, som riktigt kraftig mensvärk och trött som tusan men det är verkligen ingenting som besvärar mig. Jag är bara överlycklig över att jag är gravid. Hormonerna hoppar fortfarande runt och gråter minst en gång om dagen!
    Åh jag håller tummarna och kommer att vänta med spänning på denna månads resultat för dig!!! Massa lycka till

• Anonym (fler?)

vad skönt för dig att det är rätt lindrigt med illamående osv iaf för tillfället!
    för som du skrev, det kan ju komma igång. men får hoppas att du kanske slipper det {#lang_emotions_smile}
    åh, jag förstår det! såååå glad för eran skull!{#lang_emotions_laughing}
    ska bli spännande o få höra sen hur långt gången du är när du varit hos bm.
    för du kommer väl o uppdatera mig/oss härinne om det?{#lang_emotions_wink}

ja ska bli spännande o se va som händer!
    men försöker o inte tänka så mycket på det då det på något sätt känns som att ju mer man tänker på det ju svårare är det.
    min närmaste tjejkompis åt, andades o sov barn när hon o hennes sambo försökte bli gravida för flera år sen o det tog sig aldrig.
    men sen när hon sålde alla bebis saker som hon hade kvar från första barnet o inte brydde sig alls, då hon trodde att hon inte kunde bli gravid igen, så va hon det helt plötsligt.
    så därför försöker jag tänka så lite som möjligt på bebisar, graviditet osv. (när det gäller mig själv alltså {#lang_emotions_smile})

• annkar78

Klart jag kommer att uppdatera er om ni vill höra!! Jag tänkte massor på barn och för oss funkade det ändå! Tror det kanske är skillnad om man blir stressad av det, det belv aldrig jag samt att jag verkligen prioriterade att min kropp och mitt psyke var på topp när det var dags. Jag inbillar mig att det hjälpte till. Det kommer att gå bra för er också!!!

• Anonym (fler?)

men det är klart!
    jag vill veta iaf, är sååå nyfiken eftersom du inte riktigt vet när du blev gravid.
    det kunde väl skilja en månad? eller har jag fel?

ja så kan det säkerligen vara. du har så rätt så!{#lang_emotions_smile}

ja då, någon gång är det våran tur!{#lang_emotions_laughing}

• Anonym (fler?)

hörrni tjejer, har ni övergett tråden?{#lang_emotions_frown}

• Mrs TH
    Anonym (fler?) skrev 2010-03-09 12:39:43 följande:
    hörrni tjejer, har ni övergett tråden?
    Nä då, fast det händer ju inget här, ingen ÄL och ingen mens men jag får heller inte +. Börjar kännas ganska hopplöst nu. Men jag ska ge det veckan ut innan jag kontaktar BM eller gyn. Jag förstår inte vad som har hänt med min kropp och jag fattar itne varför jag känner mig gravid, trots att jag vet att jag inte är det.

Hur går det för dih?
  • Anonym (fler?)

Mrs T,
    förstår dig.. {#lang_emotions_undecided}
    varför vill du vänta veckan ut? är det inte bättre o få komma dit så fort som möjligt?

• Mrs TH
    Anonym (fler?) skrev 2010-03-09 14:08:23 följande:
    Mrs T, förstår dig.. varför vill du vänta veckan ut? är det inte bättre o få komma dit så fort som möjligt?
    Jag är ju lite osäker på när jag ska ha ÄL, brukar ligga runt den 8:e men det kan ju vara några dagar hit eller dit. Men har det inte hänt nått , dvs ÄL den här veckan då blir det inget heller. Vet inte om jag ska ringa BM eller gyn?
Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?