fler än jag som väntar med spänning?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?
annars tror jag att du kommer o bli knäpp snart hehe 
springer till arbetsförmedlingen o letar jobb dagarna i ända, det är min sysselsättning haha 
AlexandraH,
såg nu att jag skrivit lite galet.
menar inte att du kommer bli knäpp på något elakt vis utan mer bli knäpp pga all väntan.
så känner jag det, kommer bli galen om jag inte sysselsätter mig utan bara tänker på det.
hoppas du inte tog illa upp 
Ja jag förstod vad du menade :)
bra det. då behöver jag inte ha dåligt samvete hehe
Nej då! Idag har jag iaf jobbat så då har jag inte hunnit tänka lika mycket
du ser 
haft en bra dag på jobbet då?
Jo då det dög.. Har du gjort idag då?
okok.
har fixat med mitt cv o personliga brev, sökt lite jobb samt ringt runt till massa ställen.
den som säger att man har det lugnt när man är arbetslös ljuger 
god morgon tjejer!:)
usch, idag vaknade jag upp av att jag har så satans ont i brösten!:(
måste ha bh OCH sport bh för att det ska funka! helt galet!
men tyvärr kan det inte va ett grav symtom.. :(
hur mår ni tjejer?
saknar att prata med er!
För att göra allting lite bättre så mår jag nuförtiden även illa och mina bröst gör så ont att jag blir galen. Men jag är tydligen itne gravid men jag har heller inte ÄL. På måndag ska jag ringa och tjata, gråta,och skrika till mig ett blodprov och helst ett vul.
Annars jobbar jag helg, min man är på riksmöte med sitt parti, och jag hade gärna följt med, jag är en sådan mingel tillgång