• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • annkar78
    casham skrev 2010-03-10 07:09:13 följande:
    alltså min pojk var 8 månader första gången han var och flyga, sen så var jag gravid med tösabiten då vi hade bokat en semester till tunisien, men avbokade för att jag var så rädd för missfall =/ kanske låter löjligt, eftersom det sägs att flygning inte alls kan påverka det...en men löjlig som man är så fick jag kalla fötter...var dessutom så tidigt i graviditeten som vi skulle flyga. Det ska du få se sen när bebisen kommer att det är det mest underbara lilla varelsen som man har liggandes på sitt bröst :) såååå underbart! Rätt åt tanten att du fick skälla ut henne lite ;) avreagera dig på främlingar istället för på din karl! :P
    nej jag kommer heller verkligen inte att vilja flyga när jag är gravid! Man blir nästan lite överförsiktig med allt! Så jag förstår verkligen ditt beslut där! Planerat är ju att bröllopet skall äga rum i Thailand den 12 mars nästa år. Bebisen kommer då att vara 3-4 mån beroende på när den beräknas komma. Finns det risker med att åka med en så liten?
    Haha jo jag känner att jag heller skriker på ngn som förtjänar det en helt oprovocerat, dock lite scary när man känner man tappar den kontrollen man brukar ha!
  • Anonym (fler?)

ja skicka hem honom nu på lunchen vettja {#lang_emotions_laughing}
    hmm jag har hört att dom kan överleva t.om längre men är inget jag vet något om så lita inte på mig i det ämnet {#lang_emotions_smile}
    googla!{#lang_emotions_laughing}

• Anonym (fler?)

står det så så kan det säkert vara så {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

precis {#lang_emotions_smile}
    det där med ägget det visste jag, duktigt av mig, lite kan jag iaf {#lang_emotions_tongue_out}
    ja jag är anonym {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

skulle det vara så att vi inte hörs av här på ett tag så skriver jag till dig via din sida {#lang_emotions_smile}

• Anonym (fler?)

det gör jag absolut {#lang_emotions_smile}

ja o jag måste ju se om du plussar hehe {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?