• Anonym (fler?)

fler än jag som väntar med spänning?

Är det fler än jag som med spänning håller på o väntar för o se om mensen kommer idag ev imorgon eller om det kanske kan vara en liten i magen?{#lang_emotions_smile}

• Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?
  • annkar78

Casham: ja alltså det känns som att det kommer att bli en spännande överraskning när jag väl får veta!! JAg hade aldrig accepterat den 9 om det vore en "vanlig" mödravård men det känns som att jag kan stå ut när jag väl fick komma hit. Hon verkar jätte gullig och har redan mailat några gånger så man känner sig trygg. Första bemötandet som jag fått som jag inte upplevt nonchalant så det känn skönt!  
    Men om jag kollar på symtom jag har så känns de mer igen på de som beskrivs i 7-8 veckor än 5 veckor. Vet att man kan vara olika men ändå... Som sagt det kan ju bli en riktigt rolig överraskning!

Kommer du att göra ett test till? Låter ju inte som att du har fått din "vanliga" mens?

• Anonym (fler?)

hur mår ni tjejer o hur går det för er?

tänker på er!

• casham

annkar : ja det kommer ju bli spännande för dig ! :)

jag har då fått mens nu =/ men men vi hade ju inte ens gjort ett "riktigt" försök, så nu blir det att ta nya tag och försöka igen :) (fast då blir det ev en december bebis) :P

hur går det för er andra? =)

• wonderchild

Har ju inte skrivit här på evigheter men fick ju mensen här för några dagar sedan, men vi får komma in på utredning med början den 17 mars. Vi har ju försökt ett bra tag så det känns väldigt bra

Lycka till ni andra!
    Give the dangerous bitch her chocolate
  • annkar78

Åh men vad skönt att höra att ni äntligen fått en tid för utredning! jag håller båda tummarna och skickar alla positiva vibbar för att det snart skall ge resultat för er! Jag är jätte glad för att ni äntligen får komma dit. Förstår det måste vara en enorm frustration!

Någon annan som har tagit ett test? Hur går det för er?

• Mrs TH
    annkar78 skrev 2010-03-06 08:30:10 följande:
    Åh men vad skönt att höra att ni äntligen fått en tid för utredning! jag håller båda tummarna och skickar alla positiva vibbar för att det snart skall ge resultat för er! Jag är jätte glad för att ni äntligen får komma dit. Förstår det måste vara en enorm frustration! Någon annan som har tagit ett test? Hur går det för er?
    Samma som förut, ingen mens, inget plus och ingen ÄL.{#lang_emotions_frown}

Men igår fick jag mysa med två härliga ungar, en 16 månaders och en 2 månaders. Tur att man kan låna dem ibland när bebissuget sätter in, fast det är värst när de går. Min man tittade på mig igår efter de hade gått oc sa; jag vill ha en bebis, hur jävla svårt ska det vara? Stackarn, inte så lätt för honom att göra något när min kropp är helt miffad!

Hur mår du då?
  • annkar78

mrs T nej jag kan tänka mig att det är frustrerande. Hur länge har ni försökt att få barn?

• Mrs TH
    annkar78 skrev 2010-03-06 11:56:42 följande:
    mrs T nej jag kan tänka mig att det är frustrerande. Hur länge har ni försökt att få barn?
    Inte alls så länge egentligen, vi är inne på 5e försöket. Japp väldigt frustrerande, men men det löser väl sig hoppas jag.
  • annkar78

Det är klart att det kommer att lösa sig, oroa dig inte för det! Inom 1 år har de flesta blivit gravida! Har läst att vissa har blivit hjälpta av att äta Rosenrot för att bli gravid. Vet inte om det stämmer men vissa här på FL förespråkar det varmt!

Jag skulle kunna sova 24 timmar om dygnet just nu känns det som!

• Anonym (fler?)

annkar78,
    hur har det gått för dig, har du fått komma iväg till en bm o kolla hur långt gången du är?

Svar på tråden fler än jag som väntar med spänning?