Dilara06 skrev 2010-10-11 13:57:09 följande:
Jisses vad dyyrt säg 2500 kr i månaden 7500 alltså i tre månader.. Hm vet inte om det e värt det..man kanske kan gå på naturdiet istället
Man förbinder sig dessutom att gå under ett år, så du kan inte avbryta efter tre månader.
För mig har det varit värt det alla gånger!!! Jag gick sex vckor på helfart. De första fyra månaderna betalade jag ca 900:-/ mån för coachning, grupp och träning. Därefter 600:-/mån. En veckobuffé med soppor kostar 530:-. Men tänk då på att du inte äter någonting annat alls! Alltså 2000:- i total matkostnad för en månad, det kanske inte är så mycket mer än vad du brukar kosta om man räknar in allt du stoppar i munnen, mat, godis, dricka, fika osv.
För mig har xv varit jättebra, att bara ta en pulverdiet hade inte varit något alternativ för mig. Coachningen och träningen har varit a och o i mitt fall. Jag gick ner 10 kg på helfart och ca 12 på halvfart. Funkade bra för mig. Har lärt mig massor om kost och hur man ska tänka under tiden på xv, Vår coach är utbildad dietist och det tror jag har varit super!