xtravaganza
Tack poppins!
Tack poppins!
Trassle: Jag var jättehungrig hela första veckan. Men om jag var som du skulle jag nog prova att dela upp både morgon coh kväll under en dag och se om det blir bättre.
Fortfarande ingenting på vågen, så himla frustrerande! En hel vecka nu...
Jag har köpt min apå hälsokosten och tar två om dagen som det står på burken, har inte koll på styrkan just nu.
Imorse var jag med om ngt läskigt! Jag tog cykeln till gymet, kanske 4 km. Har en förkylning på gång så jag är lite sänkt i kroppen, men jag blev helt kraftlös, fick gå av cykeln för hela kroppen kändes som spagetti. Fick astma med så jag fick stanna och spraya för att komma vidare. Skulle träffa en pt och lägga upp ett träningsprogram, vi fick ta det väldigt lugnt!
Träffade min coach också och båda sa att det beror på att jag gått på helfart i fem veckor, det är förmodligen även därför jag inte går ner och upplever att det är jobbigt att gå på helfart. Ska ju börja äta igen om en vecka, det ska bli underbart!!!
Emsson: WOW!!!!
ÄR det någon mer som fått knasig mage? Min är antingen racermage eller tvärstopp! Idag hade jag så ont att jag fick ta ett lavemang. Borde vägt mig före och efter.....
Jag äter omega tre, 1000mg och psylliumfrön.
Ska till gruppen idag, ska bli spännande att se om det hänt ngt på tanita även om det inte syns här hemma!
Jag körde väl sex veckor mer eller mindre noga. En tydlig bieffekt var ju att man pruttade olja när jag hade ätit för mkt fett. När jag var noga med kosten gick jag ner rätt bra, ca 1 kg per vecka.
jag kör bara på choklad numer, har fått svårare och svårare för de övriga.
Ska bara köra denna veckan med på helfart, sedan är det halvfart.
Imorse ställde jag mig på vågen och äntligen har jag gått ner några hekto efter att ha stått stilla så nu har jag nått mitt delmål, samma vikt som när jag blev gravid första gången.
Tack Poppins!
Mia21: Välkommen hit!
Grattis muminlina!!!
Jag har ju uppnått mitt delmål och ska trappa upp till halvfart from onsdag, får se hur länge jag kör därefter. Har själv tänkt mig att gå ner 5 kg till, men det kanske blir mer till slut.
En fråga till er som trappat upp från helfart till halvfart. Är det någonting speciellt man ska tänka på.
Har en fråga om dressingen, det står att man ska ha deras olja men det borde ju gå med vilken som helst. Är det olivolja?