Inlägg från: Gladhannapanna |Visa alla inlägg
  • Gladhannapanna

xtravaganza

Pyttis: Jag stod still på vågen varje gång jag fick mens! Ett par dagar innan så kände jag att jag samlade vätska och sen stod jag still ett tag jag blev lika besviken varje månad. Men sen brukade det rulla på fortare efteråt, så jag snittade samma viktminskning varje vecka om jag slog ut det. (fattar du vad jag menar, jag är lite rörig märker jag...;) ) Du kommer säkert märka att du tappar mer efteråt :) Så jättebra!!! Hoppas att det stämmer på mig med, det tror jag faktiskt att det kommer att göra för det var lika när jag körde vv för 8 år sedan!

• Gladhannapanna

Usch, igår var det inget roligt på kvällen. Jag var deppig och kände mig fet! Har inte känt så tidigare under tiden med helfart. Tror att det berodde på mensen, men inte var det roligare för det!

Det började med att jag var på after work med jobbet och det fanns vitlöksbröd som jag verligen älskar!!! Allt kändes plötsligt meningslöst, varför äter jag inte när det inte händer så mkt på vågen etc etc

Idag väger jag ett kg mindre än igår, så det är säkert mensen som bråkar med mig!

• Gladhannapanna

Trassle & Marran: Jag hade det jobbigt första veckan, men jag försökte hela tiden tänka att om jag skulle äta hade det tidigare lidandet varit förgäves eftersom jag då skulle behöva börja från början!

Även om jag då coh då blir sugen på någonting så försöker jag tänka på samma sätt.

Jag satte upp ett delmål från början och bestämde mig för att ytterligare nedgång bara är bonus!

Nu har jag bara knappt 2 kg kvar till delmålet och vill gå ner 6-7 kg ytterligare efter det.

Ett annat tankesätt jajg använt mig av tidigare är att varje hekto är en förbättring mot utgångslläget. Att tänka på alla kilon man vill gå ner på samma gång kan kännas näst intill oöverstigligt, men om man tänker på vad man lyckats med och tar ett kg i taget så kan det kännas lättare!

Titta tex på ICA, se hur mycket margarinpaket du förlorat i rent fett, då känner man sig duktig vill jag lova!!!

Ego: Det var mensen som bråkade för nu har jag gått ner 1,5 kg på två dagar!

• Gladhannapanna
    Trollebo skrev 2010-04-13 09:52:51 följande:
    Ja, jag tränar två dagar i veckan. Men det gör nog mycket att jag var så jätteöverviktig, 124 kg och 167 cm lång. Första veckan gick jag ner nästan 7 kg. Nu märker jag att det drar sig ner mot strax under 2 kg i veckan när jag väger lite mindre.
    Jag är ungefär lika lång som du, undrar hur ni kom fram till din målvikt?

Just nu är jag så himla trött på att inte få äta, visst längtar jag efter speciella saker, men mest är det att jag vill ÄTA inte dricka! Att det går lite trögare just nu och jag blir hungrig då coh då underlättare ju inte heller....
  • Gladhannapanna

Jag kör helfart i 5-6 veckor, kommer att köra halvfart tills jag blir nöjd efter det.

Hur lång är varje gruppträff? Jag ska dit idag och vet inte hur länge vi kommer att hålla på.

• Gladhannapanna

Var på första gruppträffen igår. Har världens bästa coach!!!

Vägde oss också, jag hade gått ner så bra tyckte hon, 6-7 kg rent fett.

• Gladhannapanna
    Poppins skrev 2010-04-15 15:39:18 följande:
    Första vägningen idag efter en vecka på helfart, -3,4 kg. Känns väldigt bra Väger nu lika mycket som jag gjorde på inskrivningen på MVC i augusti -08. Fick en perfekt belöning idag också då mitt beställda paket från e.l.f anlände. Så ikväll ska jag roa mig med att prova allt mitt nya smink Hur går det för alla andra?
    Poppins: Det är ju suveränt!!!

Jag har inte gått ner lika fort, menca 7 kg på fyra veckor. Står stilla just nu, men hoppas att det ska släppa snart!
  • Gladhannapanna

Står fortfarande still, inget har hänt senaste veckan vilket är rätt trist!

Maken påpekar dock varje dag att det måste släppa, man kan inte stå still i vikt på 500 kcal per dag!

Cyklade 35 min på vår motionscykel igår.

JAg ´längtar efter halvfarten och att få börja äta, har bestämt mig för att gå på helfart i 6 veckor. Knappt 2 veckor kvar.

För mig har det varit så att jag har fått svårare och svårare för de olika smakerna. Nu funkar nästan bara choklad, köper 18 choklad och 3 vanilj. Blandar i lite kanel i vaniljen för att den ska gå ner.

• Gladhannapanna

Jag har vägt ungefär så här tidigare, men det var inte så lång period tror jag. Vägde ungefär så här när jag blev gravid första gången för drygt 4 år sedan.

MItt mål totalt är att gå ner ca 20 kg, har gått ner 6 med hjälp av alli och kosten och ca 7 med xtravaganza så det är faktiskt inte så himla mycket kvar. Försöker tänka så när det är segt!

Svar på tråden xtravaganza