• M C

The return of the Lolilla

Ökänd skrev 2010-04-06 22:31:44 följande:
    Attention! FB NU!!!
    *väntar*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Bam skrev 2010-04-06 22:41:14 följande:
    Nu dödar jag alla illvilliga rykten om att jag har bråkat med de magopererade.Det har alltså inte hänt. Än.
    Fan, det är ju sjukt roligt trollande!

Bara den famösa kräkan!*wow*
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-06 22:49:21 följande:
    Panki, har du äntligeninsett att det är roligare att supa med oss än att sitta ensam hemma och kolla på ESC och käka 1 kg smågodis?
    *rusar till evenamnget och kollar*
  • M C

Du har förmodligen bilden i ett mejl?
    Eller så har du fel läsare.

Länka så får vi se.
    Har du den i ett mejl så lägger du in den i galleriet först, bilderna måste finnas på internet för att göra en copy-paste.

Godmorgon skänks!

• M C
    Ökänd skrev 2010-04-07 08:25:06 följande:
    När du har gjort rätt kommer du att se bilden redan innan du postar, bara ett litet tips.
    Inte alltid. En del bilder går inte att kopiera in! *vet*
    Det finns en bild på Gerry som kommer upp på första sidan vid googling som inte går att klistra in.
  • M C

Typ så kan man inte kopiera bilderna från Imdb.

• M C
    Ökänd skrev 2010-04-07 08:28:06 följande:
    Gerry vem? Måste genast googla...
    Ha. Ha. Ha.

Tredje bilden på Gerry.
  • M C

Det beror på var bilden ligger. Det går inte direkt från mejl. Gurun RD sa att den måste finnas på internet, helst FL, för att funka - gäller även rörliga smajlisar. Det går inte att ta direkt från deras hemsida, man måste lägga in dem i galleriet först.

Jag kör iallafall så att om det inte funkar slänger jag in den i galleriet och då funkar det alltid.

• M C
    Ökänd skrev 2010-04-07 08:49:42 följande:
    Nu ska jag till sjukhuset. Döden hade varit att föredra. Adjö.
    *kramar om*
    Men du vet väl att det inte är doktorn som gör dig sjuk?
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-07 08:52:58 följande:
    Ska de kirurgiskt operera bort jeansjackan? Så den aldrig kan komma tillbaka igen?
    Mäh, är det möjligt? Att Lollis är mer modemedveten än du?
Svar på tråden The return of the Lolilla