• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-02-24 17:41:31 följande:
    Klart att du ska dricka vin!
    Japp.
    Plus att bror har köpt hus bara sådär. Och att bäsen i magen ligger kvar trots blödning - förmodligen åkte tvillingen ut. Bara det!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    2timearound skrev 2010-02-24 17:50:53 följande:
    Jag tyckte du var jättekul. Men jag är ju som jag är.
    Bra, för en gång skull kände jag inte för att vara snäll, bara rolig.
    Me so funny!
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    psychocandy skrev 2010-02-24 17:52:52 följande:
    Jag funderar på att bli WT. Det verkar så avslappnat.
    Och lätt - allting är alla andras fel!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 17:59:33 följande:
    funderar pa att starta en trad där jag ber alla idiot svensson att halla sig i sitt eget lilla skitland och inte flytta runt och förstöra för andra...men jag ids inte
    Hahahaa!
  • M C
    lokisse skrev 2010-02-24 17:55:35 följande:
    jag skulle vilja vara riktigt korkad. det verkar oksa sa lätt man bara vräker ur sig saker som det kommer och fattar inte att andra kan ta at sig.
    Ja, det finns stunder när man febrilt önskat sig att man kunde storma in på soc och bara kräva pengar som man liksom "har rätt till".
  • M C

Men nu...
    TS är ingen favorit, tvärtom.
    Men det här slår ju alla rekord!
    www.familjeliv.se/Forum-5-73/m50971233.html

Ointresseföreningen hissar stora ointresseflaggan och för noteringar i osynliga häftet så osynliga pennan glöder!

• M C
    Jazza skrev 2010-02-24 18:40:30 följande:
    Dricker vin för att fira MCs nya jobb! Grattis
    Ååå, en sympatidrickare!
    {#lang_emotions_cheers}
  • M C

Morrn morrn, hur står det till med er? Jag läser FB parallellt, är det någon speciellt sida eller nåt som är viktig? 30 sidor är för jobbigt att läsa alla.

• M C

*ledsen*

Är så sjukt trött på alla kärringar i barnomsorgen nu, orkar fan inte med en enda till!
    {#lang_emotions_cry}

• M C
    Jolly Bob skrev 2010-02-25 10:07:14 följande:
    Vem kan jag dräpa åt dig?
    Börja med ****** som var hon som satte igång den här parodin på rättvisa.
Svar på tråden The return of the Lolilla