• M C

The return of the Lolilla

psychocandy skrev 2010-04-29 15:18:50 följande:
    Det låter mycket godare.
    Det är det. Kycklingen blir gyllenbrun och kripsig i skinnet. Smaken är majs och smör, oslagbar kombo!

*saliveringsvarning*

Jag tror jag måste sätta igång med den snart, blir så himla hungrig av allt matprat.
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C
    Ord blind skrev 2010-04-29 16:18:46 följande:
    Töntar!!
    Ja?
    Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • M C

Fast jag brukar säga att jag är en nörd. Det är way coolare.

• M C
    lokisse skrev 2010-04-29 16:26:57 följande:
    en tönt är inte cool
    Nej, men nördar är.
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-30 14:41:41 följande:
    Tro mig, du kommer få ännu fler Hemmisar om jag visar den, så NOPE Men, seriöst, mysbrallor på en middag? Har du hört talas om ett smidigt plagg som kallas KLÄNNING?
    Är det nåt fel på mysbrallor?

Nu sitter jag inklämd i ett par snäva jeans, uppklädd till tänderna. Obekväm - för en middags skull. Dessutom är det våra äldsta kompisar men där kommer förmodligen även vara två som jag inte har mycket till övers för.

Behöver jag säga att vi kommer åka hem fort?
    Vi har skumpa på kylning här hemma, vi firar 11 år idag.
  • M C
    Vik hädan skrev 2010-04-30 16:10:33 följande:
    Grattis! Hoppas det blir mysigt senast när ni kommer hem iallafall.
    Kan bli, kan bli. Men inte din ensamvariant hoppas jag.

Idag är en bra dag. Vi har grävt i trädgården och jag har deklarerat. Igår fick jag en jättebukett blommor och ett spel. Han fick ett spel med.{#lang_emotions_dreamer}

Jag älskar sista april!{#lang_emotions_heart}

Du utviket, krya på dig! {#lang_emotions_flower}
  • M C
    Jazza skrev 2010-04-30 21:59:44 följande:
    Hon har inte bytt, kan jag meddela Nu skall jag logga ut och logga in i mitt lövlajf... även om jag får hålla mig på armlängds avstånd (Jag är kladdig av svett och luktar konstigt)Godnatt
    Gå och duscha! *blänger*

Tänk på din stackars fästman *fniss* som måste stå ut med skiten, tvåla in kroppen men lite luktagott!
  • M C

Jag är nästan lite full. Är inte det lite intressant?

• M C
    mumbuulu skrev 2010-04-30 22:52:15 följande:
    Det finns inget roligare än när jehovas ringer på och vill ha en pratstund. De kan inte svara på NÅGOT. Sist försökte två unga tjejer övertyga mig om att blodtransfusioner var totalt onödiga eftersom det enbart krävdes någon form av vätska för att transportera runt i kroppen. Jag frågade om mellanmjölk gick bra och det blev jobbigt för de unga tu. 
    Ååå, jag gillar dig! *försäker minnar argumentet i min lilla dimma av " lite vin".
    Jag har druckit tre glas vin och tre glas skumpa. Karln är trött. Bra ller dålig kväll?
  • M C
    2timearound skrev 2010-04-30 22:56:41 följande:
    HAHAHAHA! Vad skönt att du är tillbka ! Äntligen nån som är rolig.

ursäkta?
Svar på tråden The return of the Lolilla