Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

The return of the Lolilla

2timearound skrev 2010-09-10 12:31:16 följande:
    Pratar du om fett-tjejen? Henne har jag lämnat nu pratar Freddan och jag allvarlig politik med Bonanza.

Hur kan ni ha glömt hur besvikna och förbannade ni var?

Det vore att kraftigt överdriva min medverkan att påstå att jag har gjort nåt "avtryck" i tråden........
    Jag orkar inte. Jag blir så nasty. Och idag har jag lovat att vara snäll hela dagen. 
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:42:35 följande:
    Vafan? Ta tillbaka den nya bilden!
    Nej jag är osminkad :-´[
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:44:30 följande:
    Du var jättesöt. Ser ut som du skulle kunna vara min lillasyster.
    Det var en enoooooorm komplimang Då vågar jag ha den igen  
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:49:32 följande:
    Men sötis!  

Jag borde verkligen ta tag i mitt liv men jag är i nån typ av handlingsförlamning just nu. Jag borde hjälpa till med White Dots logga, jag borde åka och hämta leveranser som kommit till rummen vi inreder, jag borde göra ett födelsedagskort till en 60-åring, jag borde kolla med Fia om hon har hittat nått tyg till myshörnan, ja, och sen borde jag plocka undan frukostdisken och hänga tvätt.

Men gör jag det? Nej. 
    Det är för att man ska vila på fredagar! Det är en lag jag infört. Jag vill äta hallon men gör inte det. Jag kan inte gå ut i köket och hämta! Måste vila!
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 12:58:02 följande:
    Fast förlamningen har nog suttit i mesta delen av veckan. Är det här en vilo-vecka kanske?
    Jag kan göra det till en sådan om du vill. Jag är ganska mäktig.
  • Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 13:03:23 följande:
    HAHAHA! 

Bara en "äldre man" skulle säga "-Dra upp trosorna, människa" till en ung snygg tjej. Freddan, you are busted!  
    Haha jag satt precis och filosoferade. Det låter lite som när jag var 17 år och sprang runt som en förvirrad höna hemma efter duschen och pappa gastade "det där är inte trosor det är snören!!!!" förfärat. 
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-09-10 13:05:07 följande:
    Haha jag satt precis och filosoferade. Det låter lite som när jag var 17 år och sprang runt som en förvirrad höna hemma efter duschen och pappa gastade "det där är inte trosor det är snören!!!!" förfärat. 
    Nu låter det tvärtom "det där är inte trosor det är badshorts snälla älskling" 
  • Mariohn
    Mariohn skrev 2010-09-10 13:05:45 följande:
    Jag äter inte lingonsylt till pannkakor. Är ni helt från vettet?
    Vem gör det? Vad ÄCKLIGT!!!!!
  • Mariohn

Imorgon ska jag brja packa och köpa färg till sovrummet. Och en ny sängram som är vit. Undrar om jag får det för 2timern. 

• Mariohn
    2timearound skrev 2010-09-10 13:09:05 följande:
    Det beror ju såklart på om du vill ha fint eller fult.
    Fint. Ljus nougat på väggarna, vit säng och vita sängbord. Vilken färg på överkast och gardiner?
Svar på tråden The return of the Lolilla