Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

The return of the Lolilla

SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:45:59 följande:
    Då kan du muttra över alla idioter sen då
    Nja... funderar över att hålla mig på min kant om det behövs. Och kanske inte ha så mycket med dem att göra.
  • Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2010-03-26 19:48:42 följande:
    Tecken på smarthet. Gör du rätt i.
    Eller på misantropi {#lang_emotions_sunny}
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2010-03-26 19:49:18 följande:
    har ni saknat mig då?
    Hej, det var länge sedan. Är allt bra?
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2010-03-26 19:53:57 följande:
    Jag har legat på idiotsjukhus. Först hade jag så ont så att jag inte kunde gå eller andas och bara spydde när jag försökte dricka vatten. Men jag blev hemskickad från akuten två gånger eftersom "ääh det är nog bara lite förstoppning", sedan ringdes ambulans mitt i natten n'r jag krampade så att jag skrek rakt ut. De vägrade ta med mig. "Ambulanser är för folk med hjärtinfarkter, inte för lite magknip". I fredags lades jag in med stora stenar i gallarna som hade skurit ner genom gallgångarna och inflammerat hela bukspottskörteln.  Ingen mat och ingen dryck på en vecka.  Kontentan av det hela:Jag får inte dricka öl fast det är fredan. Hata!
    Men gud. Stackare.
  • Pix Ladin
    Jolly Bob skrev 2010-03-27 13:17:38 följande:
    Och ni andra i tråden som nu knullar och suger kuk. Ni är vare sig särskilt smarta eller intressanta.
    Nä usch.
  • Pix Ladin

Idag är jag arg på människor som gör GBP-operationer samt på att jag måste åka åka köpa maskmedel till kattkräket.

• Pix Ladin

Nu fick jag dåligt samvete över det där jag sa om operationerna. Det gäller inte alla. *tar tillbaka*

• Pix Ladin
    Bam skrev 2010-03-27 13:22:49 följande:
    Inte ha dåligt samvete. Då blir man bara sömnlös.
    Fan, det är nog därför jag inte kan sova. Jag som trodde det var därför att jag blev så störd av alla grannar.
  • Pix Ladin
    2time

Äh... Jag tycker bara att det är en lätt utväg. Tror så klart att det finns undantagsfall, medicinska fall som verkligen är i behov av operation men för det mesta tycker jag... Vad fan... En annan får ju hålla igen och röra på sig. Det går ju inte bara att lägga sig på soffan och pipa som någon jävla fågelunge: "Operera mig, jag har så dålig karaktär och vill inte göra något åt saken".

Förlåt. Nu ska jag aldrig mer prata om detta.
  • Pix Ladin

(En sista grej bara. Om landstinget istället hade bekostat att ta bort det överflödiga skinn som människor som på egen hand gått ner i vikt får hade det kanske varit en liten morot).

(PS. Jag är inte fascist) {#lang_emotions_tomte}

Svar på tråden The return of the Lolilla